Erfaring med Dong fiber - Jay.net?
Fra : Henning

Dato : 20-10-09 17:27

Vi får Dong fiber ind i huset i løbet af et par måneder, og jeg kigger
derfor bl.a. på deres internet-partnere.
Jay.net springer helt klart i øjnene med deres priser, bl.a.
100/10Mbit til 279,-/md.
http://www.dongenergy.dk/privat/Fibernet/tv_internet_telefoni/internet/Pages/jaynet.aspx
Langt under hvad de andre bare kommer i nærheden af.
Når noget er for godt, plejer der at stikke noget under - hvad er
erfaringen med Jay.net? Jeg vil hellere betale noget mere for noget
jeg ved der er stabilt...

Fra : N_B_DK

Dato : 20-10-09 21:53

"Henning" <no.mail@all.invalid> wrote in message
> [...]
> Langt under hvad de andre bare kommer i nærheden af.
> Når noget er for godt, plejer der at stikke noget under -

Ja kun 10GB data, så hellere en ADSL med fri traffik.

--
MVH. N_B_DK

http://www.sharenator.com/This_is_an_idot_of_a_year/

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 20-10-09 23:25

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev :

>Ja kun 10GB data, så hellere en ADSL med fri traffik.

Efter, hvad jeg kan se, så gælder det kun 100/100, hvor man vælge
forbrugsafregnet med 10 GB inkluderet eller flatrate, de andre
hastigheder er flatrate.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : N_B_DK

Dato : 21-10-09 00:12

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> wrote in message

> Efter, hvad jeg kan se, så gælder det kun 100/100, hvor man vælge
> forbrugsafregnet med 10 GB inkluderet eller flatrate, de andre
> hastigheder er flatrate.

Ja og det er den forbindelse spørger om (da det er den eneste der koster 279
om måneden)

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-10-09 00:14

N_B_DK skrev:

>Ja og det er den forbindelse spørger om (da det er den eneste der koster
>279 om måneden)

Hvad koster 100/10 Mbit/s flatrate om måneden ?

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 21-10-09 00:46

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> wrote in message

> Hvad koster 100/10 Mbit/s flatrate om måneden ?

Hmm jeg læste det som 379, men han skriver jo faktisk at det er 100/10 han
er interesseret i, my mistake.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 21-10-09 09:55

Ivan V. Klattrup skrev:

> Hvad koster 100/10 Mbit/s flatrate om måneden ?

Det står lige præcis på den side der linkes til: 279 kr.

Man kan få forbrugsafregnet 100/100 for samme pris
(10Gbyte/md.)

--
Bertel

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-10-09 16:48

On 20 Okt., 18:26, Henning <no.m...@all.invalid> wrote:
> [...]
> Når noget er for godt, plejer der at stikke noget under - hvad er
> erfaringen med Jay.net? Jeg vil hellere betale noget mere for noget

Ja, jeg ved af gode grunde ikkeom det virker ordenligt. Men lige
præsis Jay.net´s pris og produkt gør også at jeg gerne ville have
fibernet og betale 99 for fiberleje for at få fat i den´ hastighed til
prisen.... Men af dårlige grunde gider dong ikke krave fiber ned på
vejen fordi vi har betalt for kabelnedlægning af strøm dengang det
blev bygget.

Og nej det er over 1år siden Jay havde produkter med traffikbegræsning
hos dong.... (der er selvfølgelig stadig 100/100 Mbit´en) Jeg ved
Svend der læser med i gruppen her har Jay fra dong så prøv at høre
ham.

Fra : Allan

Dato : 22-10-09 09:14

> [...]
> Når noget er for godt, plejer der at stikke noget under - hvad er
> erfaringen med Jay.net? Jeg vil hellere betale noget mere for noget

Hej - er du sikker på du får fiber fra dong, også efter de seneste
ændringer - mere kan læses på denne link:
http://www.comon.dk/nyheder/Dong-dropper-at-hverve-nye-fibernetkunder-1.244873.html

Fra : Henning

Dato : 22-10-09 16:19

On Thu, 22 Oct 2009 10:13:42 +0200, Allan <OZ1DIS@******GMAIL.COM>
wrote:

>Hej - er du sikker på du får fiber fra dong, også efter de seneste
>ændringer - mere kan læses på denne link:
>http://www.comon.dk/nyheder/Dong-dropper-at-hverve-nye-fibernetkunder-1.244873.html

Det ser jo ikke godt ud - jeg tilmeldte mig for ~tre uger siden, har
fået bekræftelse osv, så jeg kan da kun tro på det?