diablo
Fra : panzermachin

Dato : 17-10-09 12:12

hey
er en gammel diablo spiller og glæder mig selvf til at 3 kommer ud.
men kan ikke finde ud af hvornår det kommer ud har kun hørt at det
kommer engang i november men ikke hvornår så vis der var nogle der
vidste hvornår det kommer præcist ville jeg blive enormt happy :D

Fra : Kenneth

Dato : 18-10-09 09:32

panzermachin wrote:
> [...]
> kun hørt at det kommer engang i november men ikke hvornår så
> vis der var nogle der vidste hvornår det kommer præcist ville

Efter hvad jeg har læst mig til på nettet, så tror jeg, du skal
være glad,
hvis det kommer til november 2010.

Med Venlig Hilsen / With Best Regards
Kenneth Iversen

Fra : Martin S

Dato : 19-10-09 19:14

"Kenneth" <kenneth_no_more_spam@not.working.invalid> skrev i meddelelsen

> Efter hvad jeg har læst mig til på nettet, så tror jeg, du skal være glad,
> hvis det kommer til november 2010.

Det er vidst også rimelig optimistisk.

Der skulle være gode chancer for at Terran delen af Starcraft 2 kommer i
2010 og Blizzard har også hintet at de gerne vil have Wow Cataclysm ud i
2010, men det er ikke noget de vil love.
At de ud over dette også skulle smide en tredje udgivelse ud er jo noget ud
over det sædvanlige Blizzard tempo.

Næ, mine penge er nærmere på marts 2012. :)

Mvh Martin.

Fra : Kenneth

Dato : 19-10-09 23:26

Martin S wrote:
> Der skulle være gode chancer for at Terran delen af Starcraft
> 2 kommer i 2010 og Blizzard har også hintet at de gerne vil
> have Wow Cataclysm ud i 2010, men det er ikke noget de vil
> love.

Ja det ved jeg.

> At de ud over dette også skulle smide en tredje udgivelse ud
> er jo noget ud over det sædvanlige Blizzard tempo.
>
> Næ, mine penge er nærmere på marts 2012. :)

Det er svært at gætte sig til. Problemet med spil der er lang tid
undervejs er at der hele tiden er nyt hardware/software der
kommer ud
som det skal passe til.

Jeg er meget sikker på at Blizzard gerne vil have at deres næste
Diablo også er tidspassende mht. grafik, og det er nok også
et problem for dem med så lang tid, som det efterhånden har
taget.
Det er også med til at skabe længere udviklingstid, men som du
også siger, så
satser de indtil videre på Starcraft og WOW (desværre i
sidstnævnte tilfælde).

Om ikke andet så kommer det ihvertfald ikke i denne måned :)