Vinterjakke alá Polarjakke
Fra : Kim

Dato : 18-10-09 05:50

Min datter på 14 er vokset ud af sin gamle vinterjakke.
I gamle dage kunne ma købe en meget varm Polarjakke
i Daels Varehus til en rimlig pris.
I dag koster en Polarjakke mindst 15-1700 kr eller mere.
Har søgt og søgt, men kan ikke finde et godt tilbud.
Jakken skal gå ned over hendes numse.

Nogen her der ved hvor der er et godt tilbud ?

Mvh Kim

Fra : Marianne

Dato : 18-10-09 14:26

"Kim" <nææææ@xxxxxxxxx1234.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har søgt og søgt, men kan ikke finde et godt tilbud.
> Jakken skal gå ned over hendes numse.
>
> Nogen her der ved hvor der er et godt tilbud ?

Hennes & Mautirtz, Ellos, Zara en gang imellem Bonaparte har alle jakker i
noget billigere udgaver (kr. 200-600). Om de så lige falder i smag ....?
Alternativt, hvis det skal være mærketøj, så kig i Outlet-butikkerne rundt
om. Langelinie bugner fx med Ticket to Heaven - og de koster normalt en del,
men langt fra 1700.-

Ellers brugt på www.trendsales.dk - der er mange smarte ting, men altså
brugt.

mvh
Marianne

Fra : Lars Raaby

Dato : 19-10-09 16:24

Kim skrev:
> [...]
> Har søgt og søgt, men kan ikke finde et godt tilbud.
> Jakken skal gå ned over hendes numse.
>
> Nogen her der ved hvor der er et godt tilbud ?

http://www.canada-goose.com/7c_ladies.htm

så får hun ikke bedre jakke.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Kim

Dato : 19-10-09 16:48

"Lars Raaby" <Lars.Raaby@kabelmail.dk> skrev i
> http://www.canada-goose.com/7c_ladies.htm
>
> så får hun ikke bedre jakke.

Ja den ser god ud, og Sportsmaster Fisketorvet skulle
ha den, men hvad koste en sådan ? 4-5000 Kr ?

Mvh Kim

Fra : MicDK

Dato : 24-10-09 11:28

On 18 Okt., 06:49, "Kim" <nææææ@xxxxxxxxx1234.dk> wrote:
> [...]
> Har søgt og søgt, men kan ikke finde et godt tilbud.
> Jakken skal gå ned over hendes numse.
>
> Nogen her der ved hvor der er et godt tilbud ?

Nu ved jeg ikke hvor du er fra i landet, men har du overvejet Sverige?
Lindex og KappAhl er steder at starte....

/Michael

Fra : Per R

Dato : 25-10-09 19:27

"Kim" <nææææ@xxxxxxxxx1234.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Har søgt og søgt, men kan ikke finde et godt tilbud.
> Jakken skal gå ned over hendes numse.
>
> Nogen her der ved hvor der er et godt tilbud ?

Hej Kim

prøv denne side.

www.eventyrsport.dk

venlig hilsen Jakob og Julie Abertes mor