Lang køretur
Fra : oz3bto

Dato : 16-10-09 21:11

Hvor langt/længe ville i køre før hunden får lov at komme ud og strække sig
?
Buret er ikke ret stort.. dog ifølge de kloge stort nok til Bugsy (hans
normale bur er næsten dobbelt så stort)

Sidst vi var i Norge holdte vi jo mange små stop bla. for at tage billeder
(Efteråret i Norge er extremt smukt)

Nu når vi skal afsted igen så skal vi køre om natten i Norge.. 4½-6 timer
alt efter vejret
Jeg har ingen problemer med at køre de 5-6 timer uden stop.. kald det bare
en arbejdsskade (Køre taxa til dagligt )

Burde hunden ikke også kunne klare så lang tid ?

Fra : Nicolai

Dato : 16-10-09 22:21

> Buret er ikke ret stort.. dog ifølge de kloge stort nok til Bugsy (hans
> normale bur er næsten dobbelt så stort)

Kan den ligge og sove fint? Uden at være klemt?

> Nu når vi skal afsted igen så skal vi køre om natten i Norge.. 4½-6 timer
> alt efter vejret

Kan den sove fint i kurven / buret er en enkelt (kort) pause eller 2 vel
fint

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-10-09 10:29

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en arbejdsskade (Køre taxa til dagligt )
>
> Burde hunden ikke også kunne klare så lang tid ?

Jo, når det er om natten, sover den jo nok det meste af tiden væk....
Så det burde ikke volde problemer....

Du kan sikkert selv mærke på den, hvis den skulle få behov for at komme ud.

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-09 22:22

"oz3bto" <no@in.dk> wrote in message
> [...]
> en arbejdsskade (Køre taxa til dagligt )
>
> Burde hunden ikke også kunne klare så lang tid ?

Vi kører ofte 4timer, hvor vi ikke holder pause... så 1 pause burde være
fint..., men ellers siger den vel til?

Kasper

Fra : oz3bto

Dato : 18-10-09 15:14

"Kasper" <Tjae> skrev i en meddelelse

> "oz3bto" <no@in.dk> wrote in message

> Vi kører ofte 4timer, hvor vi ikke holder pause... så 1 pause burde være
> fint..., men ellers siger den vel til?
>
> Kasper

Nu er han meget glad for at køre i bil så han kan fint sidde og sige en
masse lyde bare fordi han syntes det er dejligt at være med
En samojede kan snakke temlig meget

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-09 15:53

> [...]
>>

> Nu er han meget glad for at køre i bil så han kan fint sidde og sige en
> masse lyde bare fordi han syntes det er dejligt at være med

Men i kender den vel, jeg er ikke i tvivl om hvornår vores "piver" fordi den
er ivrig eller fordi han skal på tønden...

Kasper