Hvad er bedst i en dum situation?
Fra : Kim2000

Dato : 04-10-09 11:44

Mine killinger er, som de fleste måske nu har opdaget, omkring 7 uger,
mormis har været væk de sidste 3 uger og vovse har jævnligt ligget ved dem,
men nu gider hun heller ikke. Hun hopper op på hundehuset og vogter over
flokken, men det er også det.

Så hvad er bedst? At skippe dem afsted nu eller om 5 uger. Grunden til jeg
spørger er jo netop pga den manglende mor.

De to skal være sammen på en gård med 5-6-7 andre katte.

Den ene skal til en kollega der i forvejen har en hunkat.

Så var det planen jeg ville beholde Egon, men nu da mormis er løbet
hjemmefra kan jeg jo godt beholde begge.

Altså kort sagt hvad er bedst? Igen set ud fra den betragtning at der altså
ikke er en mor. Er det bedst at holde dem samlet eller sende dem afsted til
andre katte.

mvh
Kim

Fra : Frank Leegaard

Dato : 04-10-09 13:03

Kim2000 wrote:
> [...]
>
> Altså kort sagt hvad er bedst? Igen set ud fra den betragtning at der
> altså ikke er en mor. Er det bedst at holde dem samlet eller sende

Samlet. Så har de "ligeværdigt" selskab og modstand.

--
/Frank

Fra : Heidi

Dato : 04-10-09 14:06

> Samlet. Så har de "ligeværdigt" selskab og modstand.
> /Frank

100% enig., Lad dem være "børn" sammen til de er mindst 8 og helst 12 uger.

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

Fra : Majbritt Haagensen

Dato : 07-10-09 02:15

Samlet til de er 12 uger...