mine katte
Fra : linda nielsen

Dato : 29-09-09 08:37

hej allesammen
som i ser har jeg 2 skønne katte
nu er det sådan at jeg har en kæreste som jeg har været sammen med i 5år
og boet hver for sig
men der hvor han bor må man som sagt ik have katte,så er det lige mit
fortvivlet spørgsmål kommer.jeg er meget glad for mine katte og det er
min datter også,og hva gør man så hvis man ik kan have vores katte med os
min frygt er at giver jeg dem væk vil de så få det ligeså godt som
her,og vil de savne os og kan man være så kritisk og forlange de samme
forhold mine katte har her som hos andre,og jeg er meget modstander af
man afliver dyr,for kunne en kat tale og man spørger den om den vil til
en ny familie eller alives fordi jeg bange for de ik vil få det godt et
andet sted ja så ville de jo sige de ville leve frem for at blive aflivet
ja jeg er parat til at sige nej til min kærestes frieri og vælge mine
skoøøn katte
er der nogle som kan hjælpe mig på vej og give råd i den her situation
knus fra linda

Med venlig hilsen
linda nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Heidi

Dato : 29-09-09 09:11

klip
> ja jeg er parat til at sige nej til min kærestes frieri og vælge mine
> skoøøn katte
> er der nogle som kan hjælpe mig på vej og give råd i den her situation
> knus fra linda

Jamen, så ville jeg da anbefale dig at lade være med at flytte sammen med
ham...i hans lejlighed. Hvad med om I søgte en andet sted at bo, hvor I må
holde katte?

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

Fra : linda nielsen

Dato : 29-09-09 09:29

> [...]
> holde katte?
>

> --
> Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

jo det har du nok ret i men nu hænger lejligheder ik lige i nærheden på
træerne.smiler....

Fra : Ladyinred

Dato : 29-09-09 10:38

"linda nielsen" <linda-nielsenKATTE@BAKKEjubii.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> skoøøn katte
> er der nogle som kan hjælpe mig på vej og give råd i den her situation

Hej Linda
Var det så ik' en mulighed han kunne flytte hjem til jer hvor du bor nu med
dine misser?
Mange hilsner
Birgit

Fra : linda nielsen

Dato : 29-09-09 11:05

> [...]
> >

> Hej Linda
> Var det så ik' en mulighed han kunne flytte hjem til jer hvor du bor nu med

hej birgit
det var sødt tænkt men jeg har en lille 3værelse og vi har et barn på
hver side som er 11 og 12 en dreng og pige og det andet sted er meget
større ja det er en svær situation jeg står i
knus linda