Billige kontorartikler
Fra : Mogens

Dato : 07-10-09 12:36

Kan nogen anbefale en website hvor man har prisgunstige kontorartikler?

Har fra min tidligere - og alt for dyre - kontorforsyning, tidligere
købt Apli etiketter, men hvem fører egentlig disse? Skal eks. bruge
nogle Ref 02415 18 per ark format 63,5x46,4 mm, men ved en søgning i
Google findes denne åbenbart ikke på danske sites!? Er der et
alternativt billigmærke til Avery?

P.f.h.t.
Mogens

Fra : Allan Soerensen

Dato : 07-10-09 13:41

"Mogens" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 02415 18 per ark format 63,5x46,4 mm, men ved en søgning i Google findes
> denne åbenbart ikke på danske sites!? Er der et alternativt billigmærke

Prøv at søg efter Relief, som er væsentligt billigere end Avery.
Deres Varenr. 395651 har næsten samme mål.

"395651 relief etiket 63,5 x 46,6 mm, 100 ark 18 etiketter pr. ark

Fra : Karsten \(7870\)

Dato : 07-10-09 16:44

> [...]
> 02415 18 per ark format 63,5x46,4 mm, men ved en søgning i Google findes
> denne åbenbart ikke på danske sites!? Er der et alternativt billigmærke

Prøv evt. her:
http://www.labelhouse.dk/

Karsten H. (7870)
Vil du med rette have ry som lærd
Så søg det lette - og gør det svært (piet Hein)