advarsel JP
Fra : Ralph

Dato : 28-09-09 12:25

Jeg fik for nylig et brev fra JyllandPosten om at nu var jeg blevet
opgraderet til JP Pro, og en fin brochure, det var ikke rigtigt noget jeg
kunne bruge til noget, så det blev arkiveret lodret.
Idag kom der så et nyt brev, de havde haft lidt problemer med at få folk
logget på JP Pro, men de problemer var nu løst, så NU kunne jeg opgradere
mit abonnement, og prisen ville være uændret betales via PBS (kr. 1.312,00)
God fornøjelse.

Så gik jeg ind i regnskabet for at se hvor meget jeg plejer at betale, det
er så steget fra 835,00 i 2007/2008, og steg igen sidste kvartal til
1.092,- - men den "opgradering" jeg nu havde fået helt automatisk betyder så
igen en stigning på 220 pr/kvartal.

Så hold øjnene åbne.

--
Ralph

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 28-09-09 13:53

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message

> mit abonnement, og prisen ville være uændret betales via PBS (kr.
> 1.312,00)

Kun 1132,- ifølge deres hjemmeside pr kvartal. Hvad er JP Pro? Et nyt navn
for deres tåbelige Master abb. ?

Fra : Ralph

Dato : 29-09-09 09:02

"Uffe Kousgaard" <oh@no.no> skrev i en meddelelse
> Kun 1132,- ifølge deres hjemmeside pr kvartal. Hvad er JP Pro? Et nyt navn
> for deres tåbelige Master abb. ?

Jeps, "Med JP Pro får du et nyheds- og informationssystem, der normalt er
forbeholdt de største virksomheder"

--
Ralph

Fra : Petersen Michael

Dato : 28-09-09 16:11

> [...]
> automatisk
> betyder så igen en stigning på 220 pr/kvartal.

De skal jo have tjent de der "gratis" navigations systemer hjem, som de
delte ud til nye abonnenter sidste år..

Michael Petersen

Omme i Nyborg