Flytning af samlingstegning - Inventor
Fra : Ib Jakobsen

Dato : 13-10-09 17:04

Vi snakker om Inventor 2010. Har en samlingstegning (.IAM) liggende på
maskine1 på stien C:\projekt. Denne samlingstegning består af genbrug
(parter) fra flere andre mapper på samme computer. Samlingstegningen
ønskes flyttet til maskine2 til en sti der hedder
c:\tegninger\Maskindel. Alle filer skal nu ligge i denne mappe. Også dem
fra de andre mapper på den anden maskine. Der er ikke anvendt dele
Content Center. Synes ikke lige Pack 'n Go klarer dette. Nogen foreslag?.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Leif

Dato : 13-10-09 21:26

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> den anden maskine. Der er ikke anvendt dele Content Center. Synes ikke lige Pack 'n Go klarer

Det skal P'nG klare for dig. Du mangler garanteret et flueben i opsætningen.
Mvh, Leif

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 14-10-09 06:08

Leif skrev:

> Det skal P'nG klare for dig. Du mangler garanteret et flueben i
> opsætningen.

Det ville jeg også mene. Synes ellers jeg har prøvet alle kombinationer.
Alligevel popper den op med der mangler noget og den vil have det skal
SKIP'es. Prøver lige lidt mere i dag.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Leif

Dato : 14-10-09 16:25

> [...]
> med der mangler noget og den vil have det skal SKIP'es. Prøver lige lidt mere i dag.

Det tyder på du ikke bruger den korrekte Projectfil.

Der skal vær en "pegepind" til alle filerne, lige meget hvilke mapper de er i.

Mvh, Leif

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 14-10-09 18:33

Leif skrev:

> Det tyder på du ikke bruger den korrekte Projectfil.
>
> Der skal vær en "pegepind" til alle filerne, lige meget hvilke mapper de
> er i.

Hmm. Jeg kører alle opgaver som "single user project". Og et project i
en mappe. Men det kan da godt være at det er der hamsteren falder ned af
hjulet. Hvis vi siger at vi tager to parter (.IPT) og samler til en
samlingstegning (.IAM). Disse to parter og samlingstegningen placerer
jeg på en papirstegning (.IDW). Når jeg flytter dem tage jeg kun fat i
IDW'en. Er det ikke den rækkefølge det skal gøres i?.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : N/A

Dato : 23-10-09 15:59

Fra : Uffe Bak - Autodesk

Dato : 22-10-09 06:51

Hej Ib

Udover de gode raad du har faaet ovenfor - saa vil jeg anbefale
foelgende steps:

Du boer vaelge .iam top samlings filen - og check at du har "Include
Linked Files" markeret.
Tryk "Search Now"
Tryk derefter paa More>> knappen - der giver adgang til at soege for
refererede filer.
Check at "Search project file location" er markeret
Tryk den nederste Search Now knap - og vaelg Add i den boks der kommer
op med reference filer.
Vaelg en destination folder og nu skulle du vaere klar til at trykke
start.

Jeg haaber dette hjaelper dig videre

Med venlig hilsen
Uffe Bak
Customer Success Engineer, Data Management
Autodesk Northern Europe

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 23-10-09 15:59

Uffe Bak - Autodesk skrev:
> [...]
> op med reference filer.
> Vaelg en destination folder og nu skulle du vaere klar til at trykke

Det vil jeg prøve på mandag. Der er mange kombinationer. Og jeg kan ikke
lige huske om jeg har prøvet denne. Tak for hjælpen.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : N/A