skam at der ikke er nogen der gider
Fra : diesel@mail.dk

Dato : 13-10-09 15:41

skam der ikke er nogen der gider skrive i denne ellers så gode gruppe her

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 13-10-09 16:59

diesel@mail.dk skrev:
> skam der ikke er nogen der gider skrive i denne ellers så gode gruppe her

Ja, der sker ikke meget. Enten er alle eksperter eller også tør de ikke
spørge.

Ok, jeg åbner ballet. Og starter en ny tråd.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Leif

Dato : 13-10-09 21:27

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, der sker ikke meget. Enten er alle eksperter eller også tør de ikke spørge.
>
> Ok, jeg åbner ballet. Og starter en ny tråd.

> [...]

Og fluks får du svar....
/Leif

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 14-10-09 06:05

Leif skrev:

> Og fluks får du svar....

Takker. Der plejer heller ikke at mangle svar i gruppen. Men til gengæld
er der pænt langt mellem spørgsmålene.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Gert

Dato : 24-10-09 20:41

"Ib Jakobsen" <senator@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Takker. Der plejer heller ikke at mangle svar i gruppen. Men til gengæld
> er der pænt langt mellem spørgsmålene.

ja og det forstår man jo ikke for der må da være mange der går rundt med
noget de ikke helt forstår og så er det jo bare at spørge så svare vi da
pænt og høfligt efter bedste evne
mvh gert

Fra : Edwin Elowsson

Dato : 25-10-09 11:00

"Gert" <diessel@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>>
> ja og det forstår man jo ikke for der må da være mange der går rundt med
> noget de ikke helt forstår og så er det jo bare at spørge så svare vi da

Jordens tilblivelse ????

Undskyld kunne ikke dy mig

Edwin