Buck Rogers in the 25th century -en dejlig~
Fra : Kim2000

Dato : 10-10-09 21:27

399,- kroner for lige omkring 19 timers tv. Jeg har endnu kun set filmen,
som startede serien, hvilket jeg kan læse er den oprindelige biografifilm og
ikke den udvidede udgave som udkom sammen med serien. Men jeg er faktisk
lidt overrasket over kvaliteten, effekterne er vel egentlig ret seje i
betragtningen af det i halvfjerserne.

Der er godt nok en del plothuller og han kommer sig godt nok hurtigt over
chockket over at være sendt 500 år ud i fremtiden

Håber serien er på samme niveau, så er det vist en ret god handel.

mvh
Kim

Fra : Henrik Laursen

Dato : 11-10-09 01:40

"Kim2000" <kim2000@mail.dk> wrote in

> [...]
> over chockket over at være sendt 500 år ud i fremtiden
>
> Håber serien er på samme niveau, så er det vist en ret god handel.

Prøv at lægge mærke til i dens credits hvem det er der har lagt stemme
til robotten Twiki: Mel Blanc
Han gav Daffy Duck hans stemme også og derved også stemmen til Duck Dodgers
i "Duck Dodgers in the 24½th Century" fra 1953

Der er forresten en ny Buck Rogers film på vej, den er sat til 2011.
Så det bliver spændende hvad det er for noget.

--
Henrik Laursen