Film med Che Guevara? (Var: Re: Hvilken fi~
Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 23-09-09 01:12

Peter Knutsen skrev:

> På grund af den måde trådning virker på, i mange newsreaderprogrammer,
> bliver indlæg med præcis samme subject som ældre indlæg, placeret i
tråd med de ældre indlæg, og ses derfor ikke nederst blanddt de nyeste
tråde, når man sorterer på tråd (som er den mest normale måde at sortere
på, i nyhedsgrupper hvor der er relativt mange indlæg, samt i
nyhedsgrupper hvor der er få indlæg men hvor mange af trådene ikke er
interessante for én).

> I de fleste nyhedsgrupper er risikoen for at man kommer til at vælge
> præcis samme formulering af subject, som ved tidligere indlæg (så
langt tilbage som de forskellige læseres lagring nu rækker) ret lille,
men især herinde går det ofte galt med "Hvilken film?", som jo er oplagt
at skrive.

Tak fordi du gør opmærksom på dette! Jeg prøver igen med en ny trådstart

Mikkel