Snydekoder til GTA San Andreas online/mult~
Fra : Søren

Dato : 11-10-09 18:01

Hej

Min søn spiller spiller GTA San Andreas online med SAMP. Hna siger at der er
en del der benytter snydekoder til dette.
Er der nogen der ved hvor jeg finder disse ?

Søren

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 11-10-09 18:02

"Søren" <Fjern_Dette _srl@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er en del der benytter snydekoder til dette.
> Er der nogen der ved hvor jeg finder disse ?

Google plejer at være et godt sted at starte....

Fra : Søren

Dato : 11-10-09 18:05

> Google plejer at være et godt sted at starte....

Har jeg naturligvis gjort. Har brugt de almindelige i lang tid.
Er det de samme når man spiller online med SAMP ?

Undskyld min uvidenhed.

Søren

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 11-10-09 18:21

> Har jeg naturligvis gjort. Har brugt de almindelige i lang tid.
> Er det de samme når man spiller online med SAMP ?
>
> Undskyld min uvidenhed.
>
> Søren

Det er OK.
- Er det sted jeg starter med at søge udfra, hvis jeg skal snydekoder til de
spil jeg spiller....

Fra : Søren

Dato : 11-10-09 18:28

"Anders (6400)" <x@x.dk> skrev i en meddelelse

> Det er OK.
> - Er det sted jeg starter med at søge udfra, hvis jeg skal snydekoder til
> de spil jeg spiller....

Vil det sige at snydekoderne er de samme til online SAMP som hvis man bare
spiller almindelig GTA.

Søren

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 11-10-09 18:29

> "Anders (6400)" <x@x.dk> skrev i en meddelelse

> Vil det sige at snydekoderne er de samme til online SAMP som hvis man bare
> spiller almindelig GTA.
>
> Søren

Der må jeg godtnok melde pas, for så meget spiller jeg heller ikke...

Fra : Kim2000

Dato : 11-10-09 21:34

"Søren" <Fjern_Dette _srl@get2net.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Min søn spiller spiller GTA San Andreas online med SAMP. Hna siger at der
> er en del der benytter snydekoder til dette.
> Er der nogen der ved hvor jeg finder disse ?

Må godt nok sige at hvis junior ikke engang selv gider finde koderne så er
han ikke interesseret nok. Snører du også hans sko?

Fra : Kim2000

Dato : 11-10-09 21:38

"Kim2000" <kim2000@mail.dk> skrev i meddelelsen

> "Søren" <Fjern_Dette _srl@get2net.dk> skrev i meddelelsen

> Må godt nok sige at hvis junior ikke engang selv gider finde koderne så er
> han ikke interesseret nok. Snører du også hans sko?

GTA er jo et 18+ spil skal det måske lige nævnes.

Fra : Ukendt

Dato : 12-10-09 22:53

Kim2000 skrev:

> "Kim2000" <kim2000@mail.dk> skrev i meddelelsen

> GTA er jo et 18+ spil skal det måske lige nævnes.

Og de aldersbetegnelser der står på spil er som bekendt vejledende (og
iøvrigt i en del tilfælde helt hen i vejret)

/Steinbjørn

Fra : Kim2000

Dato : 12-10-09 23:27

""S. Sørensen"" <steinbREMOVETOGETAVALIDEMAIL@tiscali.dk> skrev i
meddelelsen news:4ad3a562$0$36576$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Og de aldersbetegnelser der står på spil er som bekendt vejledende (og
> iøvrigt i en del tilfælde helt hen i vejret)

Men man lader forhåbentlig ikke en 8-12-årige spille den slags, og drenge
(børn) på 12-14 år bør og kan selv finde deres koder, hvis de ellers er
interesseret nok i dem.