EA Games SUCKS !!!!
Fra : Lars S. Jensen

Dato : 06-10-09 23:39

Hvorfor er der så mange fjolser der køber EA Spil,
når EA ikke gir og sørge for at deres spil er up to date med alt det nye
Hardware ?????

Så er Activision og Ubi-Soft meget bedere ,
der virker spillede idet mindste med alt det nye Hardware.....

Ja ja - Jeg undre mig bare over det.....

Lars

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 07-10-09 00:56

Lars S. Jensen skrev:
> [...]
> der virker spillede idet mindste med alt det nye Hardware.....
>
> Ja ja - Jeg undre mig bare over det.....

Hvem siger det er EA's skyld kan lige så godt være for nyt hardware at
driverne ikke er ordenlige endnu fra fabrikanten af.

Da jeg i sin tid begyndte at bruge vista 64 bit havde creative ikke
ordenlige drivere ude, som bevirkede at mic stoppede med at virke i
ventrilo samt teamspeak hvis man ikke sagde noget i et stykke tid
(idle). Jeg kunne selfølgelig have skudt skylden på ventrilo og
teamspeak, men gjorde det ikke, da der måtte være en fælles faktor der
gjorde dette fenomen opstod i flere programmer samt spil. Min anden PC
som var næsten identisk på nær jeg havde auzentech's X-fi kort istedet
for creatives var der ingen problemer.

Gå din lyd settings igennem via vista kontrolpanelet mic virker som
oftest ikke som standard i vista, da creative har det med at sætte den
til "what u hear" istedet for microfon, samt husk at enable mic boost.
Ligelede skal ens speaker/headset settings sættes via vista
kontrolpanelet, man kan af underligfe årsager ikke via creatives volume
panel. Netop en af de grunde min gamer PC stadig er på XP alt for mange
fejler hvad headset/lyd angår. Virker meget bedre i Win 7 end vista.

Hygge

[C&B]AngelFire

Fra : Kenneth

Dato : 07-10-09 16:19

Lars S. Jensen wrote:
> [...]
> alt det nye Hardware ?????
>
> Så er Activision og Ubi-Soft meget bedere ,
> der virker spillede idet mindste med alt det nye Hardware.....

Jeg har ingen problemer med nye EA spil i den sammenhæng.
Hvilket spil har du problemer med?

Med Venlig Hilsen / With Best Regards
Kenneth Iversen

Fra : Lars S. Jensen

Dato : 14-10-09 02:51

Hejsa Kenneth....

Battlefield Serien og Crysis 3+4 (ikke Crysis og Crysis Warhead) ,
men de sidste 2 nye , som jeg har købt i UK (England)
Og en masse flere spil fra EA Games , men vil få skrive krampe ,
itilfælde af jeg sku skrive dem alle sammen ned her i denne her meddelse...

Battlefield Serien har jeg så bare totalt opgivet , da jeg hele tiden får
"There is a Problem With Your Connection" og så bliver man smidt af og får
den samme meddelse kylet i hovedet to gange til , uden grund , da jeg på
D-Link DIR-655 og DIR-855 ,
ka se at der ikke er nogen problemmer med min Connection .....og
selvfølgelig bliver man smidt af , når det lige går så mega godt....
SUCKS..... Like Helll........
Så spillet har mange bugs , som. feks. i Battlefield 2142 , hvor jeg gemte
mig bag en mur ,
og blev dræbt af en med en pistol på den anden side af
væggen / muren og hvor realistisk er det så ???? LMAO......

Mvh.
Lars

Fra : Kenneth

Dato : 14-10-09 21:31

Lars S. Jensen wrote:
> [...]
> bliver man smidt af og får den samme meddelse kylet i hovedet
> to gange til , uden grund , da jeg på D-Link DIR-655 og

Battlefield serien har jeg aldrig haft problemer med som sådan.
Selvfølgelig har jeg mødt connection fejlmeddelsen, men det
har nok nærmere været pga. pingtiden til serveren og ikke
spillets skyld som sådan. Det skal dog siges at jeg ikke har
spillet nogle af dem i det sidste års tid.

> [...]
> og blev dræbt af en med en pistol på den anden side af
> væggen / muren og hvor realistisk er det så ???? LMAO......

Nu har jeg ikke prøvet BF 2142 men kun de ældre udgaver..
til dem fandtes der hacks som gjode at folk kunne skyde igennem
vægge. Altså der var folk som snød. Det kunne være her problemet
er, men det kan selvfølgelig også være en fejl i spillet..

Mvh
Kenneth

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 16-10-09 03:20

Hvilken revision er det af Dir-655 du har? Vi fik vores med revision A3
ombytte hos d-limk for vel et par år siden pga. forbindelsen bare døde
og fik lokaliseret problemet til routeren. Tilsidst kunne vi slet ikke
komme i kontakt med den og lavede en RMA på den. Fik den ombyttet til en
Dir-655 bare med revison A2 og den har kørt uden problemer. Dengang fik
vi også en del lost connection, men har ikke haft siden vi fik routeren
ombytte til en med revision A2. Det eneste tidspunk vi får det er hvis
vores linje vitterlig har udfald eller hvis servern crasher.

En anden god ting kan være og tjekke om der er nye firmware updates til
dine routere eller tjekke om den driver du bruger til ex. netkort har
visse driver issues. Da jeg i sin tid gik over til vista fik jeg ret
ofte connection preoblems, som viste sig at være driver issue (dårlig
driver) hentede driver fra reltech's egen hjemmeside frem for at bruge
den indbygget i vista og har ikke haft problemer siden da.

Ja der er bugs i BF2142 det kan ikke udelukkes, men dem vi har oplevet
connection problems etc. har været en fejl 40. Ligeledes har vi hverken
haft problemer med Ati, samt geforce grafikkort af nogen art og køre pt.
med et Ati 4870 uden problemer af nogen art. Måske ikke helt realistisk,
men er cs det? som har vægge som papir, hvor næsten samtlige vægge kan
skydes igennem og folk spiller det stadig af den grund den dag idag. Der
er BF2142 ikke helt så grelt, ja der er nogen ting der kan skyde igennem
vægge så som enforcer, samt tools til at detected enemy så som netbat og
commanders uva eller spotting. Mange folk vælger ikke spil ud fra om det
er realistik men ting som squad og team play, samt underholdningen.

btw hedder joystiket Saitek cyborg evo har selv 2 af den trådløse slags
bruger dem når vi gamer BF2 AIX.

God Weekend :)

[C&B]AngelFire

Fra : Mads

Dato : 07-10-09 20:30

On Wed, 7 Oct 2009 00:39:15 +0200, "Lars S. Jensen"
<lars-s-j@post4.tele.dk> wrote:

>Hvorfor er der så mange fjolser der køber EA Spil,
>når EA ikke gir og sørge for at deres spil er up to date med alt det nye
>Hardware ?????
>
>Så er Activision og Ubi-Soft meget bedere ,

"ironi on"
Ih ja, Ubisoft er bare så meget bedre.
"ironi off"

Som nu det flotte nye "Heroes over Europe" fra Ubisoft.
Her har de haft så travlt med at få spillet på gaden at programmørerne
ikke har haft tid til at gøre spillet færdigt. F.eks. mangler spillet
helt opsætning/understøttelse af joystick, på trods af at det står i
manualen. Spillet er desuden fyldt med bugs som gør at man flyver ind
i usynlige forhindringer eller kan passere igennem faste objekter.
Patch 1.01 er udgivet, men uden at rette nogen af disse store fejl.

De EA spil som jeg har købt igennem årene har da i det mindste virket
og EA har da også været gode til at opdatere og forbedre mange af
spillene, selv flere år efter deres udgivelse. Se feks. bare på
Battlefield 2

Fra : Lars S. Jensen

Dato : 14-10-09 02:42

Hejsa Mads....

Her hos mig virker Heroes over Europe PERFEKT - NO Problemos......
Iforhold til det lorte spil til Battlefield Serien .........Ligger flad af
grin over EA-Games ,
og især Battlefield Serien........Nævn bare et spil fra EA , hvor manual og
spillet passer sammen ,
og hvor man ikke hele tiden for den pisse meddelse "There is a Problem with
your Connection"
og så bliver man smidt af , sådan nogle lorte Spil fra EA-Games SUCKS.....
Og selvfølgelig får man de pisse meddelser og bliver smidt af , når det lige
går så godt.......
Jeg har aldrig haft problemmer med UBI Soft eller Activision spil......
Det rykker i det mindste , og manual og spillet passer endda
sammen ----imaganition - Fino.....
-> Works Without any Problemosser ...........EA har været gode til at
opdatere *LMAOAROTF*
Dagens Gode Joke....EA SUCKS - Virkelig Dårlig Reklame for EA-Games , når du
sådan laver reklamer for disse to møg spil......Battlefield 2142 og
2.........
Ok - må da inddrømme at Add-on 1+2 til battlefield 2 er overfede , men hva
hjælper det , når EA ikke gider og lave en ordentlig opdatering til spillet
,
og når manualen heller ikke passer til spillet (Battlefield 2 +
add-ons'erne" ????
Jeg tror så ikke på det er spillet , men nærmere Joystickket.....
Kontakt Dorthe mhs. til Joystick mærket , det bedste Joystick mærke jeg har
haft indtil videre er et mærke som begynder med S.... (Dorthe ved hva mærket
er).....et eller andet og det har virket ind til videre i alle mine nye og
gamle spil uden problemmer....
ka også være de pisse Grafik kort til ATI , som er skyld i konflikter mhs.
til DMA og IRQ osv.....
Hvor jeg så købte NVidia Inno3D GeForce 295 Pro og det rygger bare iforhold
til ATI....
Hvor ATI konfliktede en hel masse på min den gamle PC'er , hvor den nye med
Inno3D GeForce 295 Pro ikke konflikter noget som helst - er endda med det
nye CUDA og Physx til de nye spil og gamle spil osv...Grafikken er godt nok
OK i EA Games , men lyden og manualen og opdateringer er til at ligge flad
af grin over....

Lars

Fra : Laziter [9430]

Dato : 07-10-09 22:00

"Lars S. Jensen" <lars-s-j@post4.tele.dk> skrev i meddelelsen
> Hvorfor er der så mange fjolser der køber EA Spil,
> når EA ikke gir og sørge for at deres spil er up to date med alt det nye
> Hardware ?????

Tusind tak!
Så jeg er altså et fjols fordi jeg køber spil jeg godt kan lide og de
tilfældigvis kommer fra EA?

> Så er Activision og Ubi-Soft meget bedere ,
> der virker spillede idet mindste med alt det nye Hardware.....

Den lader vi så lige stå og svæve lidt i luften..

> Ja ja - Jeg undre mig bare over det.....

Fortsæt du bare med det, så vil jeg prøve at finde ud af hvem af os to der
er det største fjols :p

Fra : Lars S. Jensen

Dato : 14-10-09 03:01

Hejsa Laziter.......

Velkommen om bord - så er vi i det mindste to af slagsen *LOL*
Det må da være dig , for jeg er stoppet med at Købe EA Spil *LOLLER4VILDT*
Der er jo hverken hoved eller hale i de spil ,
smat at manualerne ikke engang passer til EA's Spillene,
samt at de opdateringer til EA's Spil , ikke engang virker efter
hensigten.....Total Griner...
De eneste 2 spil jeg har fået til at virke som er fra EA af , er så Crysis 1
+ 2,
men har så opgivet Crysis 3+4 , samt Battlefield Serien....

Fra : Laziter [9430]

Dato : 14-10-09 06:25

> Hejsa Laziter.......
>
> Velkommen om bord - så er vi i det mindste to af slagsen *LOL*
> Det må da være dig , for jeg er stoppet med at Købe EA Spil *LOLLER4VILDT*

Jamen så kan du jo ikke rigtigt klage længere hvis du er stoppet med at købe
spil fra EA?

> Der er jo hverken hoved eller hale i de spil ,
> smat at manualerne ikke engang passer til EA's Spillene,
> samt at de opdateringer til EA's Spil , ikke engang virker efter
> hensigten.....Total Griner...

De spil jeg har virker fint og manualerne fortæller mig ganske fint hvad jeg
skal og ikke skal.
Også de opdateringer jeg har installeret til mine spil virker ganske fint,
faktisk har de i ny og næ endda forbedredet ydelsen på enkelte spil.
Hvordan du læser manualerne ved jeg ikke, men jeg ved at de manualer der er
fulgt med mine spil har været ganske udmærkede.

> De eneste 2 spil jeg har fået til at virke som er fra EA af , er så Crysis
> 1 + 2,
> men har så opgivet Crysis 3+4 , samt Battlefield Serien....

Du må have en meget uheldig installation af Windows..
Alle mine spil virker fint og uden problemer.

Fra : Martin S. Johansson

Dato : 11-10-09 13:16

> [...]
> der virker spillede idet mindste med alt det nye Hardware.....
>
> Ja ja - Jeg undre mig bare over det.....

Det største problem er vel EA Sports afdelingen, den er jo snart kun til
konsoller.
Og det der så endeligt ryger ud på PC, er så ringe lavet at det ikke tåler
sammenligning.

F.eks. laves Madden serien ikke længere til PC, det stoppede for to sæsoner
siden, og det til trods for at den endda startede fint på PC.
Det samme med Tiger Woods PGA, det kan heller ikke findes til PC, til trods
for at det ellers er ganske velegnet, til styring med mus osv.

FIFA serien lever stadig på PC, men det kan næsten være det samme, år efter
år bliver pc spillerne spist af med den ene kummerlige udgave efter den
anden.
Ofte er de både grimmere og dårligere end konsoludgaverne, der skete dog en
mindre grafisk opdatering sidste år.
Ved ikke, hvilken udgave de pt. bruger som basis for PC-udgaven, men for kun
et par sæsoner siden, var det PS2 udgaven der blev konverteret.
Det til trods for at de fleste PC sagtens kan producere grafik på niveau med
både XBOX 360 og PS3, og ofte endda bedre.
Hvis man vil aflive spil på PC, er det da en fin måde at starte på....

Det påståes at meget skyldes piratkopiering, men hvis man år efter år
serverer samme udvandede ret for de trofaste kunder, er det da klart at de
holder op med at købe.
Hvis ikke man kan indse det, ja så står det skidt til.