BF2 auto login
Fra : Erik

Dato : 06-10-09 11:10

Hejsa

jeg har set flere steder, at det skulle være muligt, at logge dirkte ind på
en Bf2 server via et ip link på en hjemmeside.
Hvordan får man det til, at virke?

På forhånd tak
Erik

Fra : Bjarne K.

Dato : 06-10-09 21:19

"Erik" <egpnewsNO@SPAMhotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> jeg har set flere steder, at det skulle være muligt, at logge dirkte ind
> på en Bf2 server via et ip link på en hjemmeside.

Måske dette kan hjælpe videre

http://www.xr8d.net/forum/viewtopic.php?t=5454

Mener at jeg selv fik auto join til at virke via nogle af de nævnte
parametre der skal på shortcut'et plus noget mere, men det er jo ikke helt
det samme som ovenstående.

Bjarne K.

Fra : Erik

Dato : 07-10-09 09:31

> [...]
>
> Mener at jeg selv fik auto join til at virke via nogle af de nævnte
> parametre der skal på shortcut'et plus noget mere, men det er jo ikke helt

Tak, det er noget i den stil. Desværre fatter jeg det ikke og kan derfor
ikke få det til, at virke....

/Erik

Fra : Erik

Dato : 07-10-09 14:34