Re: Landwirtschaft simulator 2009
Fra : Ahmling

Dato : 05-10-09 16:27

Hvorfor skal man købe når man kan downloade?

Det er vist det forkerte site du er på... ;)

--
--------------------------------- --- -- -
Posted with NewsLeecher v3.9 Final

Fra : Bruno, Copenhagen - ~

Dato : 06-10-09 18:44

Ahmling wrote:
> Hvorfor skal man købe når man kan downloade?
>
> Det er vist det forkerte site du er på... ;)

Det er vist snarer dig der er ude på det dybe vand.

Hvor plat og taberagtigt er det lige, at man ikke kan finde ud af og
betale for sin software!

Fra : Brian Lund

Dato : 06-10-09 18:48

> Hvorfor skal man købe når man kan downloade?
>
> Det er vist det forkerte site du er på... ;)

Du har vist misforstået noget, det er ikke velset at snakke om piratsoftware
i denne gruppe...

Brian

Fra : Ahmling

Dato : 06-10-09 19:50

Nå, jamen troede sgu man downloade ting herinde... Men det er i
orden at spørge efter pirat film så?

--
--------------------------------- --- -- -

Fra : Bruno, Copenhagen - ~

Dato : 06-10-09 21:20

Ahmling wrote:
> Nå, jamen troede sgu man downloade ting herinde... Men det er i
> orden at spørge efter pirat film så?

LOL

Tillad mig at foreslå du tager et kig på usenet.dk

Fra : Brian Lund

Dato : 08-10-09 19:37

> Nå, jamen troede sgu man downloade ting herinde... Men det er i
> orden at spørge efter pirat film så?

Faktisk downloader man ikke noget her inde, heller ikke film, her kan man
stille spørgsmål og få svar på samme..!

Jeg er selvfølgeligt godt klar over at der findes binære nyhedsgrupper hvor
der i stor stil foregår upload og download af mere eller mindre lovligt
software... MEN de har intet at gøre med de danske nyhedsgrupper (dk.*) og
så skal man iøvrigt som regel betale for at få adgang til disse binære
nyhedsgrupper hvor man til dk.* grupper ikke behøver betale en rød øre...

Brian