Need For Speed 2 SE
Fra : Anders \(6400\)

Dato : 01-10-09 08:22

Har et problem med at få subj. til at køre på min PC
- Alle de efterfølgende kører uden problemer....

Hvad går der galt ?.

Kører med XP Pro DK m. SP3
2 GB Ram Nvidia Gefore9 9500GT 1GB Ram
CPu'en er på 2.66 GHz C2D
- Så computeren er hurtig nok.

Fra : Bruno, Copenhagen - ~

Dato : 01-10-09 17:23

Anders (6400) wrote:
> Har et problem med at få subj. til at køre på min PC
> - Alle de efterfølgende kører uden problemer....
>
> Hvad går der galt ?.

Spillet er lavet længe før XP. Hvad sker der når du prøver?

Er du forøvrigt sikker på at NFS 5 (Porsche) kører uden problemer, det
kan nemlig se sådan ud intil man kommer et lille stykke i spillet!

> Kører med XP Pro DK m. SP3
> 2 GB Ram Nvidia Gefore9 9500GT 1GB Ram
> CPu'en er på 2.66 GHz C2D
> - Så computeren er hurtig nok.

Rigeligt. Kører du med noget glide emulering?

Mvh
Bruno

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 01-10-09 19:22

"Bruno, Copenhagen - Denmark" <dont_use_this@adress_ever.invalid> skrev i en
meddelelse news:ha2l09$elm$1@news.eternal-september.org...

> [...]
> nemlig se sådan ud intil man kommer et lille stykke i spillet!

> Rigeligt. Kører du med noget glide emulering?

Spillet er ikke lavet længe før XP, mener det er fra 1996 el. 1997, så meget
gammelt er det vel ikke.

NFS5 virker OK med XP.

Glide emulering ?

Fra : Brian Lund

Dato : 01-10-09 19:45

> Spillet er ikke lavet længe før XP, mener det er fra 1996 el. 1997,
> så meget gammelt er det vel ikke.

I computerverdenen er det også "længe før"! Det er iøvrigt fra 97 og XP kom
i 2001, dvs. NFS 2 er lavet til Windows 95/98 og ikke 2000/XP og derfor kan
der godt være problemer med at få det til at køre..!

Har du prøvet at se om det vil køre i windows 95 kompatabilitets-tilstand?

> NFS5 virker OK med XP.

Hos dig måske, min erfaring er at det er meget tilfældigt om NFS Porsche
virker på en XP computer eller ej...
Hos mig virker det delvist, det crasher efter jeg har gennemført en del
opgaver...

Brian

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 02-10-09 06:17

"Brian Lund" <brian@-FJERN-lundfoto.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> virker på en XP computer eller ej...
> Hos mig virker det delvist, det crasher efter jeg har gennemført en del

Har også prøvet det du skriver, men der er vidst noget om at NFS2SE ikke kan
håndtere mere end 512 mb ram.

Så mit alt. bliver nok at lave en lege PC med Windows 98 på, og så et mindre
grafikkort og så 1GB ram.