Bilspil
Fra : Hans-Henrik Husen

Dato : 20-09-09 17:18

Efterlyses: Et godt bil spil, hvor man kører nogle ræs, tjener nogle penge,
opgraderer bilen, kører flere ræs, mere opgradering osv, med pæne, og
forskellige baner. Styring fra tastaturet med mindre et rat er klart at
foretrække - så må jeg vel også anskaffe det! Det bliver antageligvis et
Need for Speed, men hvilket?

Systemkrav uden betydning.

Mvh
Hans-Henrik

Fra : Michael

Dato : 20-09-09 17:57

Hej
Need for Speed Undercover er det fedeste Need for Speed spil, det er godt
med et gamepad.
Mvh Michael

Fra : Per Nielsen

Dato : 20-09-09 21:06

Michael kom med denne ide:
> Hej
> Need for Speed Undercover er det fedeste Need for Speed spil, det er godt med
> [...]

Godt nok har jeg kun prøvet det på Xbox360, men der synes jeg også
"Need for Speed Shift" er fedt. Vind nogle nogle løb, tjen $, tjen
point mm., opgrader din øse, oplås nye baner, nye upgrades, biler osv.
Thumbs up herfra

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 20-09-09 18:15

Hans-Henrik Husen wrote:
> [...]
> er klart at foretrække - så må jeg vel også anskaffe det! Det bliver
> antageligvis et Need for Speed, men hvilket?

Hvis du kan lide grus- asfalt- is- ræs med skrammelbiler, (der kan
opgraderes som du ønsker det), så kan Flat Out serien bestemt anbefales.
Den er meget underholdende, og ikke så "klinisk" som Need for Speed efter
min mening er.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Martin S

Dato : 20-09-09 20:41

"Henrik Stavnshøj" <hesta@nospam.dk> skrev i meddelelsen > Hvis du kan lide
> [...]
> Den er meget underholdende, og ikke så "klinisk" som Need for Speed efter

Det kan jeg kun give dig ret i.

Fra : Martin S

Dato : 20-09-09 20:44

> [...]

> Den er meget underholdende, og ikke så "klinisk" som Need for Speed efter

Det kan jeg kun give dig ret i.
Flatout serien er fremragende underholdning og til sølle 79 kr for Flatout
Ultimate Carnage er der ikke så stor risiko ved at prøve det.

Mvh Martin.

Fra : Hagar

Dato : 23-09-09 15:39

"Hans-Henrik Husen" <hh.husen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> foretrække - så må jeg vel også anskaffe det! Det bliver antageligvis et

Der er kun et bilspil, og det er Grid, formidabelt spil.

Hagar