Resident Evli 5 PC
Fra : Ukendt

Dato : 18-09-09 22:29

Har modtaget det spil men menuerne er på japansk, andre der har det problem.

Kimilar

Fra : Bruno, Copenhagen - ~

Dato : 18-09-09 22:55

kimilar wrote:
> Har modtaget det spil men menuerne er på japansk, andre der har det problem.

Det lyder spjøst. Jeg husker et bilspil der var på svensk, men Japansk
har jeg ikke set siden Lik Sang dagene hvor jeg købte PSP spil hos dem.

Hvor har du købt spillet? Måske kan de bytte det.

Ellers er et bud at spillet ikke kan håndtere Dansk, går i panik og så
viser Japansk. Måske du kan få Engelsk ved og skifte Windows til Engelsk
indstilling.

Mvh
Bruno

Fra : Martin S

Dato : 19-09-09 15:22

"kimilar" <kimilar snabel a gmaill dot com> skrev i meddelelsen
> Har modtaget det spil men menuerne er på japansk, andre der har det
> problem.

Jeg har ikke spillet, men er det ikke muligt for dig at ændre sprog ikke
launcheren, ligesom på billedet her:
http://dupedb.com/images/images/28445027235319218194.jpg

Mvh Martin

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-09 17:49

> Jeg har ikke spillet, men er det ikke muligt for dig at ændre sprog ikke
> launcheren, ligesom på billedet her:
> http://dupedb.com/images/images/28445027235319218194.jpg

Det kan jeg godt når spillet er installeret.

Har fundet ud af at fejlen er i selve setup.ini filen på dvd skiven.

Den står til at vise japansk default med koden 411 og det kan jo ikke lige
ændres på dvd'en.

Engelsk har koden 409.

Har læst man kan lave en image fil af dvd'en hvor man så via magiciso kan
går ind og ændre koden til det sprog man vil bruge og så bagefter brænde den
ud på en ny dvdskive hvor sproget så skulle være korekt.

Det syntes jeg bare er fuldstændig tåbeligt.

Kimilar

Fra : KIm2000

Dato : 19-09-09 20:41

> Har modtaget det spil men menuerne er på japansk, andre der har det
> problem.

Altså medmindre vi taler om en piratkopi eller at det tydeligt står på
coveret at sproget er japansk, så må det vel siges at produktet har en
væsentlig mangel.

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-09 16:59

> Altså medmindre vi taler om en piratkopi eller at det tydeligt står på
> coveret at sproget er japansk, så må det vel siges at produktet har en
> væsentlig mangel.

Det er et original købt spil fra Coolshop.

Jeg bestilte spillet for noget tid siden og fik det i min postkasse her i
fredags på release datoen.

Cover og brugervejledning er på engelsk så jeg syntes det er noget sjusk.

Kimilar

Fra : KIm2000

Dato : 20-09-09 17:13

> [...]
> fredags på release datoen.
>
> Cover og brugervejledning er på engelsk så jeg syntes det er noget sjusk.

Det er meget svært at forestille sig de ikke ombytter det. Hvis ikke må vi
da lige skrive i det ny nummer af "Din Computer" (gratis blad på
www.damat.dk) at man ikke skal handle der (jeg har selv kun positive
erfaringer med stedet, men har aldrig haft en bytter).

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-09 18:48

> [...]
> www.damat.dk) at man ikke skal handle der (jeg har selv kun positive
> erfaringer med stedet, men har aldrig haft en bytter).

Det er også første gang det er sket for mig.

Jeg tror ikke Coolshop kender noget til den fejl.

Jeg har mailet dem og håber på et svar i morgen.

Kimilar

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 21-09-09 21:01

kimilar wrote:
> Har modtaget det spil men menuerne er på japansk, andre der har det problem.

Hvor har du købt det? Jeg købte det via Steam og da menuerne er på Engelsk.

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 21-09-09 21:03

Rasmus Bertelsen wrote:

> Hvor har du købt det? Jeg købte det via Steam og da menuerne er på Engelsk.
>
> Mvh,
> Rasmus Bertelsen

DOH!! Glem dette indlæg!! Så ikke lige datoen. Og læste ikke alle
indlæggende.

Mvh,
Rasmus Bertelsen