Pote-beskytter ..?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 08-10-09 14:46

Vores hund har brækket en tå, og har fået gips på benet. I det her vejr
giver det nogle udfordringer med at holde gipsen tør, når der skal luftes
for at besørge.

Løsningen lige nu er et stykke voksdug bundet om gipsen og så en plastikpost
udover. Han får hurtigt slidt hul på plastikposen og også på voksdugen

Er der nogen der har et par tips til, hvad vi gør for at få noget på hans
pote, som han ikke slider igennem og kan holde det tørt? Gipsbenet bliver
slæbt en stor del af tiden, så det skal være rimelig robust. Hjemme i haven
er problemet ikke så stort, men når vi er på arbejde, så er det små ture på
asfalt / fortov.

De havde nogle potebeskyttere dyrehospitalet, men de var ikke store nok

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.sjovevarer.dk - er du vild med gadgets?

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 08-10-09 15:13

..°o.O Thomas O.o°. <flash4@it.invalid> writes:

> De havde nogle potebeskyttere dyrehospitalet, men de var ikke store nok

Det problem har vi også haft. :)

Desværre kan jeg simpelthen ikke huske hvad vi gjorde dengang, så jeg
kan ikke hjælpe dig.

Mvh Trine

--
Stor og hyggelig butik med mange spændende ting
- havefigurer og fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde.

Fra : Ivan Madsen

Dato : 08-10-09 15:27

On Thu, 8 Oct 2009 15:46:17 +0200, .°o.O Thomas O.o°.
<flash4@it.invalid> wrote:

> [...]
>asfalt / fortov.
>
>De havde nogle potebeskyttere dyrehospitalet, men de var ikke store nok

Vi har nogle "støvler" til pelsdyrene, så de ikke får våde fødder på
vej til udstilling. Jeg vil tro de fleste af de større hundebutikker
har dem. Tholo, Østrand mfl.

Fra : Ivan Madsen

Dato : 08-10-09 15:33

On Thu, 08 Oct 2009 16:27:07 +0200, Ivan Madsen
<karinogivan@gmail.com> wrote:

>Vi har nogle "støvler" til pelsdyrene, så de ikke får våde fødder på
>vej til udstilling. Jeg vil tro de fleste af de større hundebutikker
>har dem. Tholo, Østrand mfl.

En hurtig søgning gav så ikke lige det resultat. Vores er vistnok
importeret gennem forbindelser.
Men -

http://www.alttilhundogkat.dk/hundesko_og_sokker.6