Meget træt hund
Fra : oz3bto

Dato : 07-10-09 20:48

Så træt at han lagde sig til at sove da vi kom hjem ved 18 tiden og han har
ikke flyttet sig så meget som en milimeter.. enda slet ikke rørt madskålen

Hvordan gør man det med en slædehund.... Her kommer opskriften

2 x 10 km langren med et par timer imellem hvor der blev tumlet en del i
noget sne det er åbenbart nok til at Bugsy er helt færdig ..

Men mon ikke han er frisk på at snuppe 10km mere imorgen :P

Fra : Martin Vollert

Dato : 08-10-09 16:02

oz3bto havde fået den ide at fortælle:
> [...]
> del i noget sne det er åbenbart nok til at Bugsy er helt færdig ..
>
> Men mon ikke han er frisk på at snuppe 10km mere imorgen :P

Fedt nok
Lur mig om han ikke er ret tilfreds med sig selv og han er self klar til i
morgen..

Go ferie.

--
Hilsen Martin.