Sprængt blodåre ?
Fra : Kim

Dato : 05-10-09 15:24

Jeg kontakter min læge i morgen, har lige opdaget mit problem.

Min kone og jeg har et livligt sexliv, nu har jeg lige opdaget det da
jeg var ude at tisse, at øverst på penis, ca ½ cm fra penishovedet,
den ene blodåre er der ligesom kommet en lille bule, som om
blodåre ved overbelastning er ved at sprænge, den er ikke sprængt,
men buler ud ca 2-3 mm.

Dette fænomen må andre med livligt sexliv da have oplevet.

Kan en venlig person forfælle hvilken behandlig der gives
for dette, inden blodåren sprænger helt ?

Jeg ønsker nemlig ikke at stoppe mit sexliv

Mvh Kim

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-10-09 16:17

Kim skrev:

> der ligesom kommet en lille bule, som om
> blodåre ved overbelastning er ved at sprænge, den er ikke sprængt,
> men buler ud ca 2-3 mm.

Er det ikke "bare" en åreknude?

Har jeg rendt rundt med i 30 år - min 1. læge ville behandle den ved
lejlighed - og hans efterfølger sagde den ikke havde nogen betydning
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-10-09 15:21

--
/Frank

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-10-09 15:22

Hans Paulin (6310) wrote:

> Er det ikke "bare" en åreknude?
>
> Har jeg rendt rundt med i 30 år - min 1. læge ville behandle den
> ved lejlighed - og hans efterfølger sagde den ikke havde nogen
> betydning

Tag et kig på din sidemands hånd. Fænomenet er højst sandsynligt synligt 10
steder på hver hånd, hvis det er en mand.

--
/Frank