Linksys Wpr400 router
Fra : Frede

Dato : 04-10-09 10:23

Hej

Jeg har haft Fullrate bredbånd, med en netværksharddisk tilkoblet
deres router.

Nu har jeg fået Profiber med en Linksys wpr400 router.
Programmet der er med til at installerer harddisken kan ikke finde
den.

Er der noget der skal gøres i Linksys routeren?
Har set en del i de forskellige menuer i routeren, men kan ikke "se"
harddisken nogen steder

Profiber vil ikke hjælpe.

Er der nogen her der kan?

Frede

Fra : Jesper Lund

Dato : 04-10-09 20:32

Frede wrote:

> [...]
>
> Er der noget der skal gøres i Linksys routeren? Har set en del i de
> forskellige menuer i routeren, men kan ikke "se" harddisken nogen steder

Hvordan får NAS'en (netværksharddisk) en IP adresse?

DHCP eller fast IP?

--
Jesper Lund

Fra : Frede

Dato : 04-10-09 13:55

On 4 Okt., 21:31, Jesper Lund <use...@jesperlund.com> wrote:

> Hvordan får NAS'en (netværksharddisk) en IP adresse?
>
> DHCP eller fast IP?
>
> --
> Jesper Lund

Jeg har fået det til at virke nu, men kan ikke helt fortælle hvordan

Frede