Godt fundet på, af en tosset hund....
Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-10-09 11:21

Her i torsdags, skulle jeg lige have bragt et net brænde ned i min
maskinhal, og hentet en kasse træ op, som skulle skæres i stykker.... Så
gang i traktoren, og ned kom nettet, og et tomt med retur.... Tilbage efter
kassen... Men for at kunne gøre dette, havde jeg jo åbnet hegnene, så jeg
kunne komme til og fra marken, og åbnet til den anden mark, så fårene kunne
gå derover, hvis de ville.... Og egentligt tænkte jeg ikke så voldsomt over
dette, for jeg ventede jo ikke, at der skulle komme fremmede.... Men
pludseligt kom smedens varevogn op af indkørslen.... Nå for pokker, det var
slet ikke godt... For at råbe så højt, så man kan overdøve en gammel David
Brown, kan man jo nok ikke ( Slet ikke når man sidder inden i den ).... Så
Tak skæbne.... Nu ryger mit hegn sig en tur, tænkte jeg.... Men pludseligt,
ud af den blå luft, kom Olga... Sprang ud foran smedens bil, medens hun
gøede voldsomt af den... Det gjorde, at smeden nu fik øje på hegnet, og fik
hold på skidtet.... Så hegnet overlevede... Takket være Olga.... Så måtte
hun jo have et par ekstra godbidder, og et kys på trynen...

M.V.H....Benny..

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 04-10-09 21:32

Benny Mortensen skrev:

> Men pludseligt, ud af den blå luft, kom Olga...

Blackies hvid/sorte søster?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-10-09 08:01

> Blackies hvid/sorte søster?
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

Hej Hans

Nej de to er ikke i familie.... Blackie er søn af Fie...
Fie's hvalpe, er jo de såkaldte " Duracell holdene "
Olga's er dem, der kaldes " Dunderklumperne "

M.V.H....Benny..

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-10-09 14:38

Fra : jopa

Dato : 06-10-09 20:05

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev
>.. Så måtte hun jo have et par ekstra godbidder, og et kys på trynen...

Fantastisk at en gris kan være så dygtig

--
Mvh-John
www.web-graphic.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 07-10-09 10:07

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev
>
> Fantastisk at en gris kan være så dygtig

Ja hun er ikke helt uden talenter

Sommetider forekommer hun ikke bare at være en lille gris... Jeg har hørt
Skrubtudsen kalde hende " Dit store svin ".... Jeg tror som udgangspunkt
altid først, det er mig hun mener, og overvejer at gå i flyverskjul ..

M.V.H....Benny..