Problem med Radeon 4550
Fra : Infinity

Dato : 04-10-09 00:34

Har udskiftet grafikkortet i min HTPC fra et ATI HIS Radeon 2800pro til et
Gigabyte Radeon HD4550 og det giver et flot billede og det klager jeg ikke
over, men i fx Internet Explores favorit menu er baggrundsfarven ikke
længere hvid med 'hud'farvet.
Det ville jeg kunne leve med, men går jeg ind på fx HiFi priser og kikker på
et Hvidt Sony 32E5520 fjernsyn så har det også fået den underlige
'hud'farvede farve.
Og andre menuer og billeder kan ligeledes have fået ændret den hvide farve.
Kortet kan sagtens vise hvid, men det foretrækker altså den 'hud'farvet
farve.

Nogen der ved om jeg kan få det ændret tilbage til normal ?

Jeg har opgraderet driveren til ATI's nyeste v 9,9 og har ikke stilt noget i
forhold til default værdierne.
Opløsningen er 1920 x 1080, men det er det samme i lavere opløsninger og jeg
har valgt 32 bit farver. Der er 512 MB ram på kortet.
--
/Infinity