Gainward BLISS 7800 GS+ 512MB AGP Silent
Fra : Hagar

Dato : 18-07-09 00:50

Hej

Er der nogen der ved om dette kort (Gainward BLISS 7800 GS+ 512MB AGP
Silent) kan trække Call of Duty 4 på fornuftig vis ?

Hagar

Fra : Bjarne K.

Dato : 18-07-09 02:50

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> wrote in message
> Hej
>
> Er der nogen der ved om dette kort (Gainward BLISS 7800 GS+ 512MB AGP
> Silent) kan trække Call of Duty 4 på fornuftig vis ?
>
> Hagar

I.flg dette her
http://www.tomshardware.com/reviews/radeon-geforce-price,2323-6.html

skulle det nævnte kort ligge performance mæssigt i samme liga som et 8600GT
(som jeg har). Om det holder vand, ved jeg ikke.

Jeg har gennemført COD4 med mit kort i nogenlunde opløsning, uden problemer.

Hov har lige checket, og der står kun 800*600 i settings. Det er ikke møj nu
om dage, men mener nu alligevel, at det fungerede nogenlunde.

Ved ikke om du kan bruge det til noget.

Bjarne K.

Fra : Hagar

Dato : 18-07-09 08:04

> [...]
>
> Hov har lige checket, og der står kun 800*600 i settings. Det er ikke møj
> nu om dage, men mener nu alligevel, at det fungerede nogenlunde.

Tak for svaret
Så ved jeg da hvor det går hen ad.

Hagar