Anbefalesværdige dykkercentre??
Fra : Kjær89

Dato : 23-07-09 03:00

Hej erfarne dykkere

Jeg sidder netop og undersøger mulighederne for at arrangerer et dive-
master kursus ophold i udlandet i 2010, efter et 3 måneders ophold på
Filippinerne. Hvilket forhåbentlig skal være en kombination af "duties
and education".

Jeg forestiller mig et 2-4 måneders ophold.
Destinationen er ikke fastlagt, kommer helt an på hvilke muligheder
der byder sig.

Jeg har skrevet et "Letter of motivation", hvor jeg præsenterer mig
selv og hvad jeg forestiller mig. Dette brev har jeg til hensigt at
sende til diverse respektable og potentielle dykkercentre rundt om i
attraktive lande. Jeg håber på at dette brev kan skabe en dialog.

Mit spørgsmål er om, I erfarne dykkere, har kendskab til dykkercentre
i ville kunne anbefale/fraråde at jeg kontakter?

Jeg har selv fundet frem til nogle på internettet, samt fået anbefalet
et par stykker på forhånd.

Min liste lyder, i skrivende stund, på:

Scuba Junkie    (Borneo) (Anbefalet af Vinther)
AB-wonder dive    (Filippinerne) (Anbefalet af Hittet)
Scandinaviandivers.com (Filippinerne)
Flupflop divers    (Thailand)
Crystaldive    (Thailand)
Bigbluvediving    (Thailand)
Scandinavia dive club    (Thailand)
Dykning thailand    (Thailand)
Scandinavian divers    (Thailand) (Anbefalet af Hittet)
CC travel    (Filippinerne)
Mermaidresort (Filippinerne)
Atlantis dive center    (Filippinerne)
Coco divers    (Filippinerne)
Nabuccoisland    (Borneo)
Sams Tours    (Palau) (Anbefalet af Tauchen's læsere)
Club paradise    (Filippinerne)
Sea explorers    (Filippinerne)
Colona divers    (Egypten)
Dream divers    (Indonesien)
Sinai divers    (Egypten)

Gælder mig til at høre fra jer. På forhånd tak. :)

Best regards
Andreas Kjær

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 26-07-09 18:06

"Kjær89" <ak@jkaps.dk> wrote in message
[klip]

[...]

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Måske "Werner Lau" Sharm El Sheikh ægypten.
De har også afdelinger på Bali og Malaysia

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : Kjær89

Dato : 27-07-09 04:38

On 26 Jul., 19:05, "Jørgen Nielsen"
<longhorn_1969nomores...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Måske "Werner Lau" Sharm El Sheikh ægypten.
> De har også afdelinger på Bali og Malaysia

Tusinde tak for rådene, har været inde og læse om begge dykker centre
på internettet og de lyder potentielle.

Jeg vil tage kontakt til dem straks.

Mvh.

Andreas kjær