O-ringe
Fra : Braae

Dato : 19-07-09 14:48

Hej nyhedsgruppe.

Er der nogle af jer, der har kendskab til et firma / forretning, hvor
man kan købe o-ringe i lidt andre størrelser, end dem vi dykkere
normalt køber og hvor man ikke behøver købe en hel kasse, når man kun
skal bruge en enkelt?

Hvis ja, så vil det glæde mig at få nogle kontaktoplysninger, selv om
jeg ikke umiddelbart ved, om sådanne steder i det hele taget findes,
men man har jo lov at håbe

Venligst

Braae

Fra : Tommy

Dato : 19-07-09 14:57

On 19 Jul., 22:47, Braae <b_r_a_...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Hvis ja, så vil det glæde mig at få nogle kontaktoplysninger, selv om
> jeg ikke umiddelbart ved, om sådanne steder i det hele taget findes,

Prøv et VVS/Ventilationsfirma/Kølefirma firma/grossist...
der har jeg fundet lidt underlige mål .....

Mvh Tommy, ScubaGear

Fra : Braae

Dato : 19-07-09 15:45

On 19 Jul., 22:56, Tommy <t.larse...@gmail.com> wrote:

> Prøv et VVS/Ventilationsfirma/Kølefirma firma/grossist...
> der har jeg fundet lidt underlige mål .....
>
> Mvh Tommy, ScubaGear

Hej Tommy.

Tak for dit svar, men jeg har gennemskuet, at der findes et hav af
udbydere af O-ringe, men jeg leder nu mere efter et specifik sted,
hvor nyhedsgruppens læsere har haft konkret succes ved køb ud fra de
kriterier, som jeg beskrev i den indledende tråd.

Kan du selv huske konkrete steder?

Venligst

Braae

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-09 11:10

O-ringe, nu skriver du ikke hvor i landet eller til hvad.

Jeg har købt ved Biltema i Aalborg (Skalborg) de sælger i små billige sæt og
har også et sortiment i løse.
Jeg har også set O-ringe i diverse byggemarkeder.
--
Venlig hilsen
Ole Jhl

Fra : Alan

Dato : 22-07-09 02:15

Hej

Der ligger et firma i Ringe som har specialiceret sig i O-ring.

http://www.carstenholm.dk/

De har alt. (men spørg om prisen)

Mvh Alan