SE G705
Fra : Christian Stidsen

Dato : 25-09-09 09:37

Jeg har en SE G705 som desværre er uden dansk sprog.
Hvordan laver jeg om på dette - nogen ideer ?

Den er debranded og ike sim-låst.
Modellen er ikke lavet til det danske marked, og findes derfor som standard
ikke med dansk sprog.

Sproget er et eller andet sted lige meget, men dansk ordbog og danske
specialtegn vil jeg meget gerne have!

M.v.h.

Christian

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 25-09-09 10:05

"Christian Stidsen" <csnews@stidsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> standard ikke med dansk sprog.
>
> Sproget er et eller andet sted lige meget, men dansk ordbog og danske

Hvis du læser de svar, der er kommet i dk.teknik.telefoni.mobil, så giver
det sig selv.

Fra : Christian Stidsen

Dato : 25-09-09 11:20

"Anders (6400)" <x@x.dk> skrev i meddelelsen

> "Christian Stidsen" <csnews@stidsen.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du læser de svar, der er kommet i dk.teknik.telefoni.mobil, så giver
> det sig selv.

Så vidt jeg husker beløber de svar sig til een ting - SEUnlock.dk
Men... læser man lidt rundt på nettet ser det er muligt at gøre den slags
selv - derfor tænkte jeg det var forsøget værd at prøve en anden gruppe.

M.v.h.

Christian

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 25-09-09 12:12

> [...]
> selv - derfor tænkte jeg det var forsøget værd at prøve en anden gruppe.

Det kan også være der er andre steder, men der er ingen af dem der er
gratis.
Har selv brugt SEUnlock.dk en del gange, og supporten er god, og det er
meget nemt at få sin mobil brandet...