jeg løst gåden til sikkert vægt tab :)
Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 22-09-09 03:11

SPIS MINDRE :)

jeg er praktisk talt ikke sulten mere og jeg spiser ca. en gang om dagen -
er klar over det er i underkanten men supplere med nogen multi tabs
vitaminer og en omega 3-6-9

jeg skrev et indlæg for en tid siden om jeg stort set havde mistet apetiten
efter jeg kom på nerve præparatet seuquel ( aner ikke hvordan det staves )
jeg har sgu tabt 19 kg på de sidste 6-7 uger ... nu er jeg ikke sådan
specielt forfængelig - men jeg kan da ikke komme uden om at jeg sætter pris
på mit ansigt er tilbage til den form det havde før jeg tog så voldsomt på
med andre ord det ligner ikke længer en håndbold :)

ja så enkelt er det - men altså det er jo svært at lade være med at spise
hvis man er sulten , jeg ved ikke om der er nogen vej uden om det - har så
i de sidste 3 måneder primært spist grønsager med
lidt feta ost oliven og syltede hvidløg

Mv.
Bo M Mogensen