Hvad er forskellen på disse 2 kort ?
Fra : Ukendt

Dato : 08-09-09 20:17

Hvad er forskellen på disse 2 kort ?

ASUS EAH4870/HTDI (1 GB)
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=472677

ASUS EAH4870 DK/HTDI/1GD5 (1 GB)
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=486819

--
Kim

Fra : Jørgen E

Dato : 08-09-09 21:51

<Kim> skrev i en meddelelse news:u8bda5hinlpfkma9mj4dlosvdvrtkkjgq7@4ax.com...

> Hvad er forskellen på disse 2 kort ?
>
> ASUS EAH4870/HTDI (1 GB)
> http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=472677
>
> ASUS EAH4870 DK/HTDI/1GD5 (1 GB)
> http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=486819
>
> --
> Kim

Et RENT gæt uden jeg har set specifikationer - ram-type ?

I øvrigt kan nøjagtig samme produkt ofte optræde flere gange
på EDB-priser, hvilket kan være forvirrende. Ved ikke om det er
fordi forhandlere selv kan oprette varer og få en fordel af det.

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-09 13:50

On Tue, 8 Sep 2009 22:50:43 +0200, Jørgen E <ikke@god.aa> wrote:

>Et RENT gæt uden jeg har set specifikationer - ram-type ?

Jeg må google lidt efter et svar.

>I øvrigt kan nøjagtig samme produkt ofte optræde flere gange
>på EDB-priser, hvilket kan være forvirrende.

Enig. F.eks. optræder Intel med 4 stk I7 processorer 2 gange.

>Ved ikke om det er fordi forhandlere selv kan oprette varer og få en fordel af det.

Det er (som oftest) forhandlerne, der opretter nye produkter,
men det er EDBpriser, som opretter dem på selve siden.

--
Kim

Fra : -= bgn =-

Dato : 13-09-09 12:21

"Jørgen E" <ikke@god.aa> skrev i meddelelsen

> [...]
> på EDB-priser, hvilket kan være forvirrende. Ved ikke om det er
> fordi forhandlere selv kan oprette varer og få en fordel af det.

Hvorfor svarer du Kim med et gætteri ?? Det svar kan han ikke bruge til en
skid.
Hvis du ville hjælpe Kim, så kunne du have tjekket op på de 2 modeller.

Kim, det er stikkene der er forskellen på de 2 modeller.

BG

Fra : Ukendt

Dato : 13-09-09 23:02

On Sun, 13 Sep 2009 13:21:04 +0200, "-= bgn =-" <bo@bgn.dk> wrote:

>Hvis du ville hjælpe Kim, så kunne du have tjekket op på de 2 modeller.

>Kim, det er stikkene der er forskellen på de 2 modeller.

Tak for svar - kan du forklare dette nærmere ... ?

--
Kim

Fra : -= bgn =-

Dato : 14-09-09 16:28

"Kim" skrev i meddelelsen news:vrqqa5l191r1ki851brqv0eontl6uligid@4ax.com...

> Tak for svar - kan du forklare dette nærmere ... ?
>
> --
> Kim

Den første har:
DVI-I (dual link) 2 stk., DVI-I (dual link), 29-pin kombineret DVI

Den anden har:
DVI-I 2 stk., DVI-I, 29-pin kombineret DVI
VGA 1 stk., VGA, 15-pin HD D-Sub (HD-15), Med adapter
HDMI 1 stk., HDMI, 19-pin HDMI type A, Med adapter
HDTV udgang 1 stk., HDTV udgang, På vedlagte kabel
S-video-/kompositudgang 1 stk., S-video-/kompositudgang, På vedlagte kabel

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 19-09-09 22:58

Kim wrote:
> Hvad er forskellen på disse 2 kort ?

> [...]

Hej Kim

Et sent svar: Forskellen er ikke stik eller ram, de er de samme på begge
kort.

Forskellen ligger i køleren. På det første kort er det standardkøleren, på
det andet ASUS' egen udgave, der er mere stille.
http://www.overclockersclub.com/reviews/asus_eah4870/16.htm

Venlig hilsen
Henrik