Hvilket grafikkort er bedst - Liste søges.
Fra : CC

Dato : 27-08-09 21:46

Jeg har forstået, at et grafikkort i en bærbar skal være lig med eller bedre
end et "GeForce 9600" for at spille WOW,
men hvad svarer det til med et ATI kort eller er et "9800 kort" bedre end et
9600 kort.

Findes der en liste - og hvor - hvor man kan se den indbyrdes placeringen af
et grafikort i forhold til et kort af en anden type/fabrikat ?

Fra : Jørgen E

Dato : 30-08-09 11:33

"CC" <CC@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Findes der en liste - og hvor - hvor man kan se den indbyrdes placeringen af et
> grafikort i forhold til et kort af en anden type/fabrikat ?

Kan denne bruges :

http://www.notebookcheck.net/Comparison-of-Graphic-Cards.130.0.html

Fra : CC

Dato : 03-09-09 22:20