Wim Wenders
Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 30-08-09 20:00

jeg sad her i morges også Don't Come Knocking (2005)
http://www.imdb.com/title/tt0377800/ udelukkende fordi Jessica Lange var med
i den
først tænkte jeg det var den en lidt speciel film - ham der har lavet den
har da godt nok gået wim wenders http://www.imdb.com/name/nm0000694/
i bedene - nå men filmen
kom da til en ender og det var rent faktisk wim wenders der havde lavet den
jeg er meget begejstret for ham som instruktør specielt med 80 er og
tidlige 90 er filmene until the end of the world jeg har både som bio udgave
også
dir cut der ( mener jeg ) 1½ time længer også selvf himlen over Berlin - der
må betragtes som store film
men det er mit indtryk at han de sidste år har lavet film på overskuelige
beudgeter i usa - om mere eller mindre skæve eksistenser s
liv der bliver viklet ind i hinanden - jeg synes don t come knoking længer
sig meget op land of plenty og måske lidt million dollar hotel
så har jeg en pakke med 3 film jeg tror de er fra 90 erne - men de er sgu
godt nok for mærkelige til jeg gider se dem til ende.
er der nogen af jer der har set nogen af de andre film fra 2000 frem til nu
?
Mv.
Bo MM