Glemt password i webwiz forum - databasesp~
Fra : JEsper

Dato : 02-09-09 21:40

Hej Gutter

Har lost mit Admin password til et forum lavet i webwiz. Jeg har åbenbart
ikke sat det ordentligt op, for den kan ikke maile, så der er kun manual
reset tilbage.

på webwiz siger de:

1.Open the database in a database management tool
2.Open the database table 'tblAuthor'
3.Find record with the 'Author_ID' with the value of '1', this is your Admin
Account record
4.Copy and paste the following to the 'Username' field:-

Jeg kan sgutte finde den database og derfor heller ikke "tblAuthor".
Kan godt finde databasemappen, men der ligger kun een fil der hedder
database_connection.asp.

Det er da ikke en database?? eller??
Hvad hedder databasen og har den ikke et efternavn?

Hjææælp

Jesper

Fra : Stig Johansen

Dato : 02-09-09 21:29

JEsper wrote:

> Kan godt finde databasemappen, men der ligger kun een fil der hedder
> database_connection.asp.
>
> Det er da ikke en database?? eller??

Nej, det er ikke en database, men en asp fil.

> Hvad hedder databasen og har den ikke et efternavn?

Det står sikkert inde i asp-filen.

Jeg downloadede en version, men der står det i en fil, der hedder
database_settings.asp

Stig Johansen