Nyt foder
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 20-09-09 18:05

Hej

Vi har længe givet Siri Olivers og egentlig været ganske godt tilfreds
med det. Men nu har de hævet priserne og gjort sækkene mindre. Så vi
er på markedet efter noget nyt foder.

Er der nogen der har erfaring med andre fodermærker? Og nej, jeg orker
ikke at barf'e.

Til dem der ikke lige kender Siri, så er hun en meget stor
newfoundlændertæve (75 kilo) på godt 5 år, der har spondylose
(sammenvoksning af rygsøjlen).

Mvh Trine

--
Stor og hyggelig butik med mange spændende ting
- havefigurer og fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde.

Fra : jopa

Dato : 20-09-09 18:10

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> skrev

> Er der nogen der har erfaring med andre fodermærker? Og nej, jeg orker
> ikke at barf'e.

Jeg har også tidligere brugt Olivers
men bruger nu
http://www.henne-pet-food.dk/

Koster ca 530,- kr for 30kg leveret
Baseret primært på laks

Bruger den pose der hedder Kennel

--
Mvh-John
www.web-graphic.dk

Fra : Pwh

Dato : 20-09-09 18:17

Trine Kornum Christiansen, skrev:

> Er der nogen der har erfaring med andre fodermærker? Og nej, jeg orker
> ikke at barf'e.

Det er heller ikke et billigt alternativ, hvis det er pgr
prisen du dropper Olivers.
Vil tro jeg bruger ca 30% mere på barf end jeg ville på tørkost.

/Jens (hvis hunde skal have kyllingelår i aften, de var nu billige)

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-09 22:06

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> skrev i
> Vi har længe givet Siri Olivers og egentlig været ganske >godt tilfreds
> med det.

Hvis i vil køre lidt efter det, så sælger ham her billigt Olivers. Han har
fjernet priserne fra hjemmesiden, men det er 320 til 340 kr. for en 13,5 kg.
sæk.
Der er både hunde- og kattefoder, hvor besparelsen nok er størst ved
kattefoderet.

Vi har fået leveret, da vi bor tæt på, men ellers bor han i Løgstør:

http://www.brugshunden.dk/

Fra : battlefields

Dato : 21-09-09 12:43

> [...]
>
> Til dem der ikke lige kender Siri, så er hun en meget stor
> newfoundlændertæve (75 kilo) på godt 5 år, der har spondylose

Vi fodrer vore 3 labber med Gilpa Super Valu (foder til mindre aktive
hunde), som er et engelsk foder af høj kvalitet.
Det bliver bragt lige til døren og man betaler ikke for fragten, heller ikke
selvom man kun køber en enkelt sæk.
15 kg koster 258 kr.
www.gilpa.dk

Hilsen Vibeke