Nye såler på en Dobermann?
Fra : Langgaard

Dato : 20-09-09 09:39

Hej

"Køteren", den dejlige hund, gled baglæns ud af halsbåndet og muntrede
sig med at løbe rundt i Aalborg lørdag formiddag i en lille time, hun
"legede" med biler, cykler og knallerter og var totalt ligeglad med
mig
Hun gav op da hun var så træt at hun kastede op, og kom så og lagde
sig for mine fødder.
Nu til problemet, trædepuderne er slidt igennem flere steder, så nu
går hun så lidt som muligt, er der et råd til bedre/hurtigere heling
af disse skader?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-09-09 18:04

[...]

Eneste umiddelbare råd... " Helosan Pattesalve "
Det er let desinficerende og fremmer helingen.

Jeg ved godt, der er andre og billigere udgaver...
Men dem har jeg ikke prøvet....
Sådan en 300 grams tube, varer så længe, at der
ikke er den store grund til at spare de få Kroner.

M.V.H....Benny..

Fra : Langgaard

Dato : 21-09-09 02:06

On 20 Sep., 19:03, "Benny Mortensen" <b...@tdcadsl.inv> wrote:
> [...]
> Men dem har jeg ikke prøvet....
> Sådan en 300 grams tube, varer så længe, at der
> ikke er den store grund til at spare de få Kroner.

Tak for tippet i to!

Billigere end dette:

www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=9881&n=10

Umuligt, jeg gider slet ikke lede efter andet!

--
Langgaard

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-09-09 16:45

> [...]

Billigere end dette:

www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=9881&n=10

Umuligt, jeg gider slet ikke lede efter andet!

Hej igen Langgård

Nej det er vist lige der omkring...

Det hænder man løber ind i to, for en hund....

Altså en af dem, med 2 nuller

M.V.H....Benny..

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 21-09-09 06:31

On 20 Sep., 17:38, Langgaard <langga...@klarupnet.dk> wrote:
> [...]
> Nu til problemet, trædepuderne er slidt igennem flere steder, så nu
> går hun så lidt som muligt, er der et råd til bedre/hurtigere heling

Jeg vil gøre som vi har gjort hvis hestene har fået sår i koderne.
Efter råd fra dyrlægen vaskede vi sårene i blå Biotex, der skulle være
nogle enzymer som er gavnlige for sårhelingen og decinficering.

--
Christian