virker, og aligevel ikke.
Fra : Per H

Dato : 20-09-09 14:08

Hej
Jeg har sat et Netgear trådløs router til mit modem, og der er fundet
forbindelse. Problemet er bare at jeg ikke kan komme ind på
hjemmesider, eller hente mails. Der er ellers fuld connesion fra
routeren.

Jeg har sat 2 routere til mit modem, og den anden router med
netlening, er der ingen problemer med. Hvad gør jeg galt`?

kører vista, og bredbånd 20/1

per

Fra : Ole C

Dato : 20-09-09 15:28

Per H skrev blandt andet:

> [...]
>
> Jeg har sat 2 routere til mit modem, og den anden router med
> netlening, er der ingen problemer med. Hvad gør jeg galt`?

Hvis du har sat router nr. 2 bagefter nr. 1, er der måske problemer med
tildeling af ip-adresser.
Her er en opskrift på hvordan du kan sætte dem op:
http://kb.netgear.com/app/answers/detail/a_id/965
Men hvorfor har du overhovedet to routere?
En enkelt trådløs router bør være nok til en hel familie med fire "faste"
porte og (i princippet) nærmest et uendeligt antal trådløse brugere....

--
vh
Ole C