Min Amstaff :-)
Fra : Pwh

Dato : 19-09-09 09:38

Folk er sgu paranoide for tiden

Kom gående med hundene (løse) nede på Engen idag,
en dame med en cockerspaniel fik travlt med at give sin snor på
da hun så Angel, spurgte mig om det ikke var en Amstaff.
Fortalte hende så at hun var Lab/Rotte-blanding, så var hun mere rolig.
Godt nok er Angel muskuløs at se på, men en Amstaff ligner hun nu ikke

Igår på lortestien mødte vi et ældre ægtepar, manden fik travlet med at advarer
konen da han så mine to grusomme løsgående hunde som bare daffede afsted
og passede sig selv. Hørte så en bemærkning om at de/det var ækelt,
spurgte pænt manden om det var mine hunde han mente var ækle.
Næh, det var det at jeg gik med dem løse der var ækelt, det måtte jeg slet ikke
påstod han. Ok, hvem siger så jeg ikke må det spurgte jeg ham om,
joe, det gjorde myndighederne. Måtte så forklarer ham at det stadig ifølge hundeloven
var fuldt lovligt for mig at gå med dem løse, så den holdt ikke helt vand.
Hvad han rent moralsk mente om det kunne jeg ikke bruge til noget sagde jeg til ham.

Alt det blev heldigvis idag opvejet af at vi mødte en ældre dame på villavejene med
en stor hund i snor, kaldte mine til mig i god tid (de var trådløse) og de gik forbi
hendes hund uden at tage kontakt til den.
Hørte hende så sige til sin hund at de da åbenbart ikke gad hilse, fortalte hende så
at mine er opdraget til ikke at tage kontakt til fremmede hunde der er i snor.
Hun roste mig meget for hvor godt opdraget de var, og jeg sagde self pænt tak

/Jens

Fra : /Peter

Dato : 19-09-09 19:56

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i snor.
> Hun roste mig meget for hvor godt opdraget de var, og jeg sagde self

Så nu står der 2-1 til dem med hunde i snor,
du må ud og finde nogle flere historie med dem der elsker løsgående
hunde.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-09-09 13:40

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
>>

> Så nu står der 2-1 til dem med hunde i snor,
> du må ud og finde nogle flere historie med dem der elsker løsgående hunde.

Det har vi da dig til ))

M.V.H....Benny..

Fra : /Peter

Dato : 20-09-09 16:50

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i en meddelelse

> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse

> Det har vi da dig til ))

Jeg møder sjældent mennesker der kommenterer mine ikke eksisterende
hunde!!!

Det er da PWH der fortæller historierne om alle de glade mmenesker han
møder som intet har mod løse hunde,
men lige i dette indlæg var der altså to der ikke synes det var sjovt.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-09-09 18:01

> [...]
> møder som intet har mod løse hunde,
> men lige i dette indlæg var der altså to der ikke synes det var sjovt.

Hej Peter

Se det hænger jo nok sammen med, at det altid er utilfredserne man hører.
Jeg ville ikke løfte et øjenbryn, hvis jeg mødte Jens og hans 2 løse hunde.

For mig er det helt normalt, at hundene er løse....

Så jeg ville altså ikke tælle i statistikken.

Så er der de resterende 96% som end ikke bemærkede, at der var to hunde,
de ville heller ikke tælle... Men de 2% der brokkede sig, fremhæver du....

Logik ?????.... Aner det ikke....

Hvis to hunde, vil flyve på hinanden, gør de det, hvad enten der er snor på
eller ej.... Har folk ikke mod til at skille dem af, så lad dem dog slås...
Så må forsikringerne ordne det bagefter....

Som jeg altid har sagt... Shit Happens....

M.V.H....Benny..

Fra : jopa

Dato : 20-09-09 18:05

> [...]

> Se det hænger jo nok sammen med, at det altid er utilfredserne man hører.
> Jeg ville ikke løfte et øjenbryn, hvis jeg mødte Jens og hans 2 løse

Det ville jeg, og så ville jeg tænke: hvad fanden laver han herovre er han
gået forkert

--
Mvh-John
www.web-graphic.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-09-09 18:08

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev

> Det ville jeg, og så ville jeg tænke: hvad fanden laver han herovre er han
> [...]

Jeg ville nu nok tænke....

At han havde fundet en Satans skrap madamme,
hvis han var nået helt herop... Var det sikkert fordi...

Han ikke turde komme hjem ))

M.V.H....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 20-09-09 18:09

jopa, skrev:
> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev

> Det ville jeg, og så ville jeg tænke: hvad fanden laver han herovre
> er han gået forkert

Kunne jo værer jeg bestemte mig for at flytte til Gylland

/Jens (som fik et godt bud på sit hus igår)

Fra : Hm

Dato : 20-09-09 19:34

> Kunne jo værer jeg bestemte mig for at flytte til Gylland

Ja, så flytter vi på lørdag til Jylland

> /Jens (som fik et godt bud på sit hus igår)

vil det sige du slår til ???

Hanne/ som sidder midt i alle flytte kasserne

Fra : Pwh

Dato : 20-09-09 20:37

Hm, skrev:

> Ja, så flytter vi på lørdag til Jylland

God fornøjelse, hils John og resten af slænget

> vil det sige du slår til ???

Ikke lige med det samme, nu har han hævet sit
bud 100.000kr på 3 mdr, så det kan vel komme højere op

/Jens

Fra : jopa

Dato : 20-09-09 20:56

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> God fornøjelse, hils John og resten af slænget

Hun kommer ikke til at fortryde.
I så fald er hun en dum Københavner

--
Mvh-John
www.web-graphic.dk

Fra : Pwh

Dato : 20-09-09 20:57

jopa, skrev:
> I så fald er hun en dum Københavner

Findes der da også kloge københavnere :-?

/Jens

Fra : jopa

Dato : 20-09-09 20:54

"Hm" <mishm8116@gmail.com> skrev

> Ja, så flytter vi på lørdag til Jylland

Hmmmm Hanne jeg har da ingen ansøgning set

--
Mvh-John
www.web-graphic.dk

Fra : Pwh

Dato : 20-09-09 20:58

jopa, skrev:
> "Hm" <mishm8116@gmail.com> skrev

> Hmmmm Hanne jeg har da ingen ansøgning set

Hun er deporteret.

/Jens

Fra : Hm

Dato : 21-09-09 08:07

> "Hm" <mishm8116@gmail.com> skrev

> Hmmmm Hanne jeg har da ingen ansøgning set
>
> --
> Mvh-John
> www.web-graphic.dk

jo, John den sendte jeg da først i marts, da jeg købte huset

og Milo var ikke i tvivl - Yes, yes endelig en lækker schæfer tæve ,så kom
bare !!!

Hanne/ som må i gang med flere papkasser - hunden har pakket og været klar
længe