kender i denne hjemmeside?
Fra : MariaH

Dato : 16-09-09 21:23

Hej.

Er der nogen af jer som kender http://www.pethouse.dk/ ?

Jeg har været inde og kigge på nogle ting, men kan ikke se noget om hvordan
man betaler, fragt osv.

--
Maria

Fra : Ralph

Dato : 16-09-09 21:31

"MariaH" <m_h_k79@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har været inde og kigge på nogle ting, men kan ikke se noget om
> hvordan man betaler, fragt osv.

Næh, det virker noget amatøragtigt, men send dem en sms eller mail og gør
dem opmærksom på problemet, ellers bliver det vel næppe rettet

--
Ralph

Fra : Ib Holst

Dato : 22-09-09 13:49

Noger der kender nogen med denne blanding???

Fra : jopa

Dato : 22-09-09 13:57

"Ib Holst" <skiffard06@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
> Noger der kender nogen med denne blanding???

Nej og det lyder ikke ultimativt

--
Mvh-John
www.web-graphic.dk

Fra : Ib Holst

Dato : 24-09-09 22:33

Hvorfor ikke ultimativt, jeg har haft en i godt 8 år,
måtte af med den da den fik gigt i ryg og ben.

Fra : jopa

Dato : 25-09-09 10:40

> Hvorfor ikke ultimativt, jeg har haft en i godt 8 år,
> måtte af med den da den fik gigt i ryg og ben.

Har arbejdet professionelt med begge racer i mange år, så kan kun sige at du
lige så godt kunne have fået en hund der var modsat den du havde.

Begge racer er skarpe pr definition og Rotten med tendens til at ville
forsøge magtovertagelse.

Nu er det mange år siden jeg havde med Rotweilere at gøre og efter sigende
skulle de tendenser være aftagende og hunden skulle være blødere end før,
men jeg ville ikke tage chancen.

Så hellere et kryds af Schæfer og Labrador eller lignende.

--
Mvh-John
www.web-graphic.dk

Fra : Pwh

Dato : 25-09-09 10:49

jopa, skrev:

> Så hellere et kryds af Schæfer og Labrador eller lignende.

Det er nemlig en kanon blanding, dog vil jeg da også anbefale
Rottweiler/Labrador som min Angel er, alt efter temperament.
Vil sige at Tyson (Lab/Schæfer) er en lidt skarp og meget førerfikseret
udgave af en Labrador, eller en lidt blødere mere legesyg udgave af en Schæfer.
Angel (Rotte/Lab) er igen en skarpere udgave af en Labrador, men langt fra så
førerfikseret som Tyson, meget mere stædig og selvstændig af sind.
Fysisk er de begge ca 20-30% større end tilsvarende Labrador's.

/Jens (som skal have ren Rottweiler næste gang, ikke flere blandinger her)

Fra : jopa

Dato : 25-09-09 17:12

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> /Jens (som skal have ren Rottweiler næste gang, ikke flere blandinger her)

Chancen for at få præcis det man ønsker er selvfølgelig størst ved "rene"
racer.

Jeg gik så videre og forskede i linierne for at få en karakterfast og skarp
hund.
Det er lykkedes i højeste grad.

Konen og jeg har surfet og besøgt kenneler til den store guldmedalje.
Vi var så også villige til at give 20K for netop ham vi ønskede

Efter forhandlinger med diverse klausuler i købskontrakten fik vi så rabat

--
Mvh-John
www.web-graphic.dk

Fra : Pwh

Dato : 25-09-09 19:20

jopa, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev

> Chancen for at få præcis det man ønsker er selvfølgelig størst ved
> "rene" racer.

Muligheden for at undersøge forældredyrenes stamtavler skal man
heller ikke kimse af, blandingshunde er og bliver et rent lotteri.

/Jens

Fra : Pwh

Dato : 22-09-09 19:16

Ib Holst, skrev:
> Noger der kender nogen med denne blanding???

Kendte en hanhund af den blanding engang, dens tandspor
kan stadig ses i Tysons halsbånd, den døde heldigvis af kræft
i en tidlig alder.

/Jens

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 23-09-09 01:35

Ib Holst skrev:

> Noger der kender nogen med denne blanding???

Hvis du tilføjer en Golden kender jeg en 50 kgs. tæve; no probs
Hans
www.zofiaoghans.dk