Udbyder som tilbyder mere end 1Mbit upload~
Fra : Boring

Dato : 13-09-09 18:40

Jeg vil gerne have mere end 1Gbit i upload hastighed.
Dong har lagt fiber ude i vejen, men de gider åbenbart
ikke at have kunder, der bor i lejlighed, undtagen hvis
hele ejendommen tilmelder sig samlet. Og det gør de
ikke her.

Hvad findes der ellers af muligheder?
(Jeg bor i Hedehusene)

Fra : Yodelin' Zeke

Dato : 13-09-09 18:44

Jeg mente selvfølgelig 1Mbit i nedenstående.

Fra : Jens Jensen

Dato : 13-09-09 18:49

Yodelin' Zeke skrev, Den 13-09-2009 19:44:
> [...]

Måske Telmore ADSL 20/2. Telmore er datterselskab af TDC og bruger TDC
ADSL-forbindelser. Betales med Dankort.

Fra : Henrik Laursen

Dato : 13-09-09 22:11

"Yodelin' Zeke" <email@no.want> wrote in

> Jeg mente selvfølgelig 1Mbit i nedenstående.

Telenor tilbyder en 20/2Mbit forbindelse, har selv sådan en.

--
Henrik Laursen

Fra : Hauge

Dato : 13-09-09 18:50

Boring wrote:
> Hvad findes der ellers af muligheder?

Fullrate.dk der kan give 2048 op.. Ellers TDC VDSL, som jeg selv har som
15/15Mbit/s.

Mvh Hauge

Fra : Henning

Dato : 13-09-09 18:52

On Sun, 13 Sep 2009 17:40:27 GMT, "Boring" <email@no.want> wrote:

> [...]
>ikke at have kunder, der bor i lejlighed, undtagen hvis
>hele ejendommen tilmelder sig samlet. Og det gør de

www.perspektivbredband.dk - om de dækker din adresse ved jeg ikke, men
de tilbyder op til 10 Mbit i upload.

Fra : Karsten

Dato : 14-09-09 14:35

"Boring" <email@no.want>skrev:

> [...]
>ikke at have kunder, der bor i lejlighed, undtagen hvis
>hele ejendommen tilmelder sig samlet. Og det gør de

hej - mener du GIGA eller MEGA ?
jeg har 4 Mbit up hos yousee.dk og det fungerer fint, altså
hvis du kan få kabel?
mvh. Karsten

Fra : Anders Ecklon

Dato : 15-09-09 22:35

"Boring" <email@no.want> skrev i meddelelsen
> Hvad findes der ellers af muligheder?
> (Jeg bor i Hedehusene)

Hej

Hold øje med fullrate i morgen:

"Kære alle tålmodige Fullrate-kunder.

Nu kan vi snart ikke skjule det længere - Fullrate lancerer endnu hurtigere
bredbånd. Vores første bud på nye båndbredder leveret via VDSL2 vil kunne
ses i morgen. Hold øje med www.fullrate.dk i morgen fra kl. 8.00.

Vi takker for den meget store forhåndsinteresse, det er fantastisk med så
engagerede kunder.

Fullrate Bredbånd med båndbredder over 20 Mbit kan bestilles fra i morgen.
For eksisterende kunder kan skift af hastighed - som altid - bestilles på
MIT FULLRATE.

Vi håber I tager godt imod de nye produkter hos Fullrate.
HIGH SPEED - LOW COST.

Kåre Forsingdal
Produktchef, Fullrate A/S"

Dette er taget fra deres forum.

Så det ser ud til at de kommer med højere upload end 2mbit. Priserne kan man
så spotte i morgen.

Mvh lupine

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 16-09-09 08:11

"Anders Ecklon" <andersfjernmig@lupine.dk> crashed Echelon writing

> Nu kan vi snart ikke skjule det længere - Fullrate lancerer endnu
> hurtigere bredbånd. Vores første bud på nye båndbredder leveret via
> [...]

https://www.fullrate.dk/bestilling/

40/8Mbit til 549,- plus alle de andre priser der kommer oveni.

--
Bjarke Andersen

Fra : Henning

Dato : 16-09-09 15:15

On 16 Sep 2009 07:11:05 GMT, Bjarke Andersen
<bjarke.andersen@gmail.com> wrote:

>"Anders Ecklon" <andersfjernmig@lupine.dk> crashed Echelon writing

>https://www.fullrate.dk/bestilling/
>
>40/8Mbit til 549,- plus alle de andre priser der kommer oveni.

Perspektivbredbånd til byder 50/10 med telefoni til samme pris. Blot
til info Hvad hastigheden er i virkeligheden ved jeg ikke, jeg har
deres 20/2 og henter med ~17,5Mbit, sender med ~1,5Mbit.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 17-09-09 09:22

Henning <no.mail@all.invalid> crashed Echelon writing

> Perspektivbredbånd til byder 50/10 med telefoni til samme pris. Blot
> til info Hvad hastigheden er i virkeligheden ved jeg ikke, jeg har
> deres 20/2 og henter med ~17,5Mbit, sender med ~1,5Mbit.

Trist at perspektiv ikke dækker så meget af DK, som TDC og Fullrate.

--
Bjarke Andersen

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 16-09-09 08:24

> https://www.fullrate.dk/bestilling/
>
> 40/8Mbit til 549,- plus alle de andre priser der kommer oveni.

Det finder jeg ikke specielt dyrt. Man skal ikke have været mange år i
branchen for at kunne huske at man gav 800,- for en 2048/512.

Jeg ville gerne give de ca. 6k om året for den der hastighed, hvis den
var 100% stabil. Det ved jeg ikke om den er .... endnu... SÃ¥ jeg
venter og lader andre lege early adopters. Men prisen er ikke det, som
afskrækker.

Thomas

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 16-09-09 08:43

On 16 Sep 2009 07:24:05 GMT, "Thomas S. Iversen"
<zensonic@zensonic.dk> wrote:

> Det finder jeg ikke specielt dyrt. Man skal ikke have været mange år i
> branchen for at kunne huske at man gav 800,- for en 2048/512.

Nej, det er en OK pris, men Mbps-prisen er lavere på de typiske fiber-
forbindelser, især når man regner upload med... Og det er ikke "Op
til".

-A
--
http://www.hojmark.org/