sandfærdig historie
Fra : jopa

Dato : 13-09-09 13:08

Naboerne mødes over hækken, og den ene har fået en kanin til ungerne.
Nu passer du på at kaninen ikke render herind sagde nabo 1 for så snupper
hunden den.

Ja vi bygger et ordentligt bur til den sagde nabo 2.

En dag kom nabo 1's hund rendende med kaninen i munden som var død.
Hvad gør vi tænkte nabo 1, og han listede over og lagde den døde kanin ind i
sit bur og lod derefter som ingen ting.

Efter et par dage kom nabo 2 ind til nabo 1 og sagde:
Nu skal du høre noget mærkeligt.
Lige inden vi tog på ferie døde vores kanin og ungerne og jeg begravede den
i haven.
Da vi kom hjem fra ferie var den tilbage i sit bur.

--
Mvh-John

Fra : Pwh

Dato : 13-09-09 17:42

jopa, skrev:
> [...]
> begravede den i haven.
> Da vi kom hjem fra ferie var den tilbage i sit bur.

*ROFL*

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 13-09-09 17:57

In news:4aace0a6$0$283$14726298@news.sunsite.dk,
jopa <admin@jp-web.invalid> typed:
> [...]
> begravede den i haven.
> Da vi kom hjem fra ferie var den tilbage i sit bur.

LOL Tjah, om ikke andet så var hunden da kommet uden for mistanke.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-09-09 23:29

jopa wrote:
> [...]
> begravede den i haven.
> Da vi kom hjem fra ferie var den tilbage i sit bur.

Hvis den er sandfærdig er den nået langt omkring. Har hørt den flere gange
før.

--
/Frank

Fra : jopa

Dato : 14-09-09 09:19

Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev

> Hvis den er sandfærdig er den nået langt omkring. Har hørt den flere gange
> før.

Jeg ved såmænd ikke men den er da sjov alligevel

--
Mvh-John

Fra : Frank Leegaard

Dato : 14-09-09 17:11

jopa wrote:
> Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev

> Jeg ved såmænd ikke men den er da sjov alligevel

Der hvor logikken hopper af, er jo det at hvis den havde været begravet
havde den jo været møgbeskidt.

En så møgbeskidt kanin ville ingen vel lægge i sit bur og lade som det
skulle være naturlig død?

--
/Frank

Fra : Lone

Dato : 14-09-09 17:21

Frank Leegaard skrev:

> Der hvor logikken hopper af, er jo det at hvis den havde været begravet
> havde den jo været møgbeskidt.
>
> En så møgbeskidt kanin ville ingen vel lægge i sit bur og lade som det
> skulle være naturlig død?

Jamen jeg har også hørt historien fortalt i Sverige, hvor manden vaskede
og føntørrede den døde kanin

Fra : jopa

Dato : 14-09-09 18:25

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev

> En så møgbeskidt kanin ville ingen vel lægge i sit bur og lade som det
> skulle være naturlig død?

Jeg ville

--
Mvh-John

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-09-09 11:57

In news:4aae7c99$0$293$14726298@news.sunsite.dk,
jopa <admin@jp-web.invalid> typed:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev

> Jeg ville

Jeg er næsten sikker på (hvis historien da er sand), at de fleste børns
kæledyr enten kommer i en æske eller svøbes i noget stof. Det har jeg da
gjort med mine tidligere katte når de skulle begraves. De er altid blevet
begravet i deres favorittæppe. Det er så barskt bare at lægge dem ned i
jorden uden noget om sig, så i den retning er jeg vist også lidt "barnlig".

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-09-09 08:37

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> havde den jo været møgbeskidt.
>
> En så møgbeskidt kanin ville ingen vel lægge i sit bur og lade som det

Hvorfor i alverden mener du, at en kanin, som hvis den måtte
forekomme i fri natur, ville leve 80% af sit liv under jorden,
vil blive møgbeskidt af at blive begravet..
10 minutter over jorden igen, og den ville være tør, hvis den var
fugtig, og jorden ville falde af, ved den mindste bevægelse....

M.V.H.....Benny..

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 15-09-09 01:40

On 15 Sep., 09:36, "Benny Mortensen" <b...@tdcadsl.inv> wrote:

> Hvorfor i alverden mener du, at en kanin, som hvis den måtte
> forekomme i fri natur, ville leve 80% af sit liv under jorden,
> vil blive møgbeskidt af at blive begravet..

Alle de muldvarpe jeg har fanget har alle været pæne og rene og de
opholder sig jo en del under jorden, så og sige begravet

--
Christian

Fra : Sybil

Dato : 15-09-09 20:37

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> wrote in message

> Hvis den er sandfærdig er den nået langt omkring. Har hørt den flere gange
> før.

Jep, den har endda været med i et afsnit af Beverly Hills.

Mvh

Majken

Fra : jopa

Dato : 15-09-09 20:56

"Sybil" <Butbut@invalid.dk> skrev

> Jep, den har endda været med i et afsnit af Beverly Hills.

Det var også en fra Beverly Hills der fortalte mig historien

--
Mvh-John

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 14-09-09 02:38

On 13 Sep., 14:07, "jopa" <ad...@jp-web.invalid> wrote:
> [...]
> i haven.
> Da vi kom hjem fra ferie var den tilbage i sit bur.

LOL

Dagens grin -)

--
Christian