Agrassive hunde og ejer.
Fra : Pwh

Dato : 12-09-09 13:42

En lille historie fra de varme lande

Der er tilsyneladene desværre flyttet en tosset hundeejer
ind her i kvarteret med sine to tossede køtere.

Mødte dem for første gang på aftensturen i foregårs på det
lokale tissested. Det er en tæppetisser som straks skavede sig
åndsvag da den så mine hunde, den anden en slags Schæferblanding
som kastede sig frådene frem i snoren for at ryge på mine hunde.
Det resulterede i at den fik en skideballe og et velrettet spark af ejeren.

Mødte dem så igen igår aftes på samme sted, tæppetisseren skavede sig igen,
og Schæferblandingen prøvede igen at ryge på mine, han kunne dårligt holde den.
Så fik den en med knytnæve så det raslede, ikke noget at sige til at de hunde
er blevet asociale med den ejer.

Jeg gider ikke begynde at blande mig, han er lige typen der ryger i flæsket på en,
og så kan jeg lige se balleden for mig når mine hunde uden tvivl vil blande sig.
Det kunne blive et slagsmål der ryddede forsiden på lokalsprøjten

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 13-09-09 16:43

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> blande sig.
> Det kunne blive et slagsmål der ryddede forsiden på lokalsprøjten

Det har han da ikke tid til, han skal jo holde hunden

M.V.H....Benny..

Fra : Brian Olesen

Dato : 13-09-09 20:29

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> wrote in message
> [...]
> blande sig.
> Det kunne blive et slagsmål der ryddede forsiden på lokalsprøjten

Hey jens.
Ja imponerende, at en enkelt mand kan være alene om at være så dum, at han
ikke lærer af at hans vold ikke gi'r mening eller ændrer på noget!
I det mindste godt, at dine hunde endnu ikke er blevet bidt.

Mvh. Brian

Fra : Pwh

Dato : 14-09-09 05:11

Brian Olesen, skrev:

> Hey jens.
> Ja imponerende, at en enkelt mand kan være alene om at være så dum,
> at han ikke lærer af at hans vold ikke gi'r mening eller ændrer på
> noget!

Vold avler gerne vold.

> I det mindste godt, at dine hunde endnu ikke er blevet bidt.

Jeg går også i en stor bue uden om ham for eftertiden.

/Jens