Sutteflasker i dyre domme... *suk*
Fra : Klaus G.

Dato : 10-08-09 18:21

Hej.

Ja, så var vi jo så dumme at købe en ret stor bunke Avent sutteflasker. Dels
fordi det passede til den Brystpumpe som fruen bruger, men også fordi vi
havde hørt at det var et rigtig godt mærke. Men men men, Marie(vores datter
på snart 16uger) vil simpelthen ikke bruge de flasker. Vi har prøvet ALT
simpelthen. Så fik min mor den idé at vi skulle prøve at købe en anden
flaske... En af mærket NUK blev købt og nu spiser hun lystigt af flasken,
selv jeg kan få hende til at spise. Moderen behøver ikke engang at kæmpe med
hende i 15-20min før hun tager flasken.

Hvad hulen er der lige gået galt med de Avent flasker? NUK har en blødere
tudd tror jeg, lavet af naturgummi. Avent er vist nok silikone?

Skal lige siges at hun primært ammes og flasker kun bruges når hun skal
passes eller have udpumpet mælk.

--
Klaus G. aka. Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 10-08-09 18:42

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> writes:

> Hvad hulen er der lige gået galt med de Avent flasker? NUK har en blødere
> tudd tror jeg, lavet af naturgummi. Avent er vist nok silikone?

Ellen har fået flaske en enkelt gang (jeg skulle opereres da hun var
19 dage gammel) og manden skulle være hjemme med hende. Jeg havde
malket ud og Ellen skulle have en flaske. Manden fandt ud af at man
gerne skal begynde at tilberede maden fem minutter FØR barnet bliver
sulten. :) Men han fik da lunet mælken og stoppet flasken i ungens
mund. Hun suttede og suttede og blev mere og mere hysterisk. Og det
sak heller ikke ligefrem i flasken. Efter ca. 10 minutter finder
manden ud af at det måske er en god ide at prikke hul i sutten på
flasken. :) Det hjalp gevaldigt og både far og barn hyggede sig resten
af eftermiddagen. Men det var hårdt at komme hjem og amme et livligt
barn mens jeg stadig var sådan halvt bedøvet og havde fire huller i
maven.

Men det var nok ikke ligefrem det der var jeres problem med
Avent-flaskerne. :)

Siden har hun ikke fået flaske, så da hun så en for et par måneder
siden samlede hun den op og undrede sig hvad den var til.

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde