Coca-Cola Light i Spille news groupen her.
Fra : a

Dato : 05-09-09 17:27

Hej.
Hvad har det så at gøre i en dk spil computer gruppe, jo, de må næsten alle
drikke cola.

Der MÅ være noget der er blevet tilføjet den cola,
købte en halvliters, den med blank tildækning/etiket.

føler mig beroliget som om jeg har fået nervemedicin, men har aldrig prøvet
nervemedicin, forestiller mig bare at det må være sådan det føles.
Det føles faktisk lidt depressivt.
Det er ikke mystiskt, for det kommer såsnart jeg drikker Coca-Cola Light.
Jeg sløver lidt i mine pc spil efter dette og går også og er lidt sløv.
-
Torben

Fra : Mads

Dato : 05-09-09 19:09

On Sat, 5 Sep 2009 18:26:47 +0200, "a" <a@b.dk> wrote:

>Det er ikke mystiskt, for det kommer såsnart jeg drikker Coca-Cola Light.
>Jeg sløver lidt i mine pc spil efter dette og går også og er lidt sløv.
>-

Du har vist glemt at tage dine piller.

Fra : Kenneth

Dato : 05-09-09 23:04

a wrote:
> [...]
> må næsten alle drikke cola.
>
> Der MÅ være noget der er blevet tilføjet den cola,
> købte en halvliters, den med blank tildækning/etiket.

Den store forskel ligger i at der er sødemiddel (aspartam) i
light istedet for sukker. Iøvrigt et sødemiddel som er blevet
linket til kræft i mange rotte forsøg, dog i større mængder end
end du kan indtage ved Cola'en alene.

Med Venlig Hilsen / With Best Regards
Kenneth Iversen

Fra : Brian Lund

Dato : 09-09-09 19:07

a wrote:
> [...]
> Det er ikke mystiskt, for det kommer såsnart jeg drikker Coca-Cola
> Light. Jeg sløver lidt i mine pc spil efter dette og går også og er

Som Mads siger... Det der med pillerne..!

Nu drikker jeg ikke selv light, faktisk kender jeg ikke nogen der gør, dog
drikker jeg selv zero og almindelig Coca Cola... De fleste af mine
nørd-venner drikker dog alm. sukker-Cola... Har aldrig oplevet noget i den
stil du skriver om..!

Brian