Lyd væk i RB6 Vegas2
Fra : Niels Rasmussen

Dato : 04-09-09 15:58

Følgende lyd virker:
Windows
musik
CD
Internet

MEN ikke:
Spil?!?

Jeg mener jeg har onboard lydkort (hvordan tjekkes dette?)
Jeg skal vel tjekke hvilket lydkort eller motherboard jeg har og
downloade ny driver?!? (hvordan tjekkes hvilket motherboard jeg har?)

Ja, som i kan læse, har jeg ikke meget forstand på det. Jeg har nu
spillet RB6 Vegas2 uden lyd i hvert fald i 3 måneder - og nu savner jeg
virkelig lyden!

På forhånd tak
Niels

Fra : Per Nielsen

Dato : 04-09-09 19:16

Niels Rasmussen frembragte:
> Følgende lyd virker:
> Windows
> musik
> CD
> Internet
>
> MEN ikke:
> Spil?!?

Du har vel ikke et sted i spillet fået mutet eller skruet ned for
lyden? Under Options, Audio, Setup el.lign.?

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 06-09-09 13:06

Hej Per
nej, desværre er det ikke lyden i spillet. Faktisk kan jeg høre mine
egne lyde, men ikke spillets og lyde fra medspillere - kun engang
imellem (for at gøre det endnu mere uforståeligt).
Hilsen Niels

Fra : Per Nielsen

Dato : 07-09-09 07:05

Den 06-09-2009, skrev Niels Rasmussen:
> [...]
> lyde, men ikke spillets og lyde fra medspillere - kun engang imellem (for at

Hej Niels.

Jeg ville lave en backup af savegames, slette spillet og prøve en
reinstallering. Hvis lyden virker 100% i alt andet end dette spil,
burde lydkort og driver delen være i orden. Men virker en reinstall af
spillet ikke, ville jeg også opdatere med den nyeste driver til
lydkortet