Games4windows live (skrammel)
Fra : Bjarne K.

Dato : 04-09-09 12:02

Jeg har fundet en addon til fallout 3, som jeg måske kunne være interesseret
i at downloade fra G4WL, men har ingen points at købe for.

Jeg prøver så via af den installerede g4wl klient, at trykke på "Add
points". Dette fejlede de første 3-4 gange jeg prøvede, men efter
gentagende forsøg, endte jeg på min login side på live. (home.live.com)
Her har jeg kigget og kigget og kigget og... men jeg kan bare ingen steder
se noget med "add points".
(kan ikke afvise jeg er blind)

Så har jeg prøvet at klikke nogle flere gange på samme "add points" ikon, og
er så endt på noget der hedder live.xbox.com.

Her kan jeg godt logge ind med min live account, og her kan jeg godt købe
nogle points, men jeg er ikke sikker på om jeg kan bruge disse points til
andet end at købe XBOX spil for.

Den eneste hjælp jeg har kunne finde er denne side
http://www.xbox.com/en-US/live/microsoftpoints.htm

Og, der står intet overhovedet om "games for windows".

SÅ inden jeg køber nogle point, er der så nogen der kan sige god for, at de
point man køber på live.xbox.com kan bruges til at købe PC spil for. (via
Games for Windows Live) klienten.

Bjarne K.