GTA Online
Fra : Søren

Dato : 02-09-09 16:56

Hej

Min søn har gjort mig opmærksom på at man kan spille GTA Online på PC. I dag
har de spillet til PS2 og PC.
Hvad skal der til for at spille det online, pris, fremgamgsmåde osv.

Undskyld min uvidenhed - håber i kan hjælpe.

På forhånd tak.
Søren

Fra : Mr. Dorit

Dato : 05-09-09 04:17

On 2 Sep., 17:55, "Søren" <Fjern_Dette _...@get2net.dk> wrote:
> [...]
> Hvad skal der til for at spille det online, pris, fremgamgsmåde osv.
>
> Undskyld min uvidenhed - håber i kan hjælpe.

Det kommer jo an på hvad for et af dem vi snakker om. Men der er vist
online-pathes til alle Grand Theft Auto til PC.
Jeg har selv spillet meget online i San Andreas. Hvis det er San
Andreas du har, så vil jeg anbefale MTA --> http://mtavc.com/
Der er også SA-MP, men kan bedre lide MTA, pga. det hele er lidt mere
overskueligt.
De er begge gratis, og man skal bare downloade et program der gør det
hele for dig.

Fra : Søren

Dato : 05-09-09 21:21

[...]

Tak for svaret.
Der er San Andreas vi har. Jeg downloade det nødvendige og prøver mig frem.

Søren