Nyt online magasin.
Fra : Anders Ecklon

Dato : 25-08-09 14:15

Hej Gruppe

Beklager hvis det har været oppe før.

Men www.imotor.dk ser da lovende ud af et nyt magasin. Det er også en
spændende måde de har valgt at anvende mediet på.

Mvh Anders E

Fra : Hagar

Dato : 25-08-09 17:33

"Anders Ecklon" <andersfjernmig@lupine.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men www.imotor.dk ser da lovende ud af et nyt magasin. Det er også en
> spændende måde de har valgt at anvende mediet på.

Ja, det ser meget godt ud, nu har jeg meldt mig til for lang tid siden, jeg
har bare ikke fået noget i mailboxen, endnu.

Hagar

Fra : Kim2000

Dato : 26-08-09 21:24

> [...]
>
> Men www.imotor.dk ser da lovende ud af et nyt magasin. Det er også en
> spændende måde de har valgt at anvende mediet på.

Hvorfor fan reklamerer du i en nyhedsgruppe? Og så endda for et bilmagasin,
hvis det havde været for et computerblad havde det været mere relevant.

Fra : PerX ...

Dato : 07-09-09 13:14

In article <4a9599d2$0$36572$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, kim2000
@surfer.dk says...

> "Anders Ecklon" <andersfjernmig@lupine.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor fan reklamerer du i en nyhedsgruppe? Og så endda for et bilmagasin,
> hvis det havde været for et computerblad havde det været mere relevant.

Spammer mangler et moralsk der gør de ikke forstår hvad de gør er
forkert.