Anno 1404 savegame
Fra : rlauritsen

Dato : 24-08-09 01:33

Jeg har geninstalleret min pc, og havde taget backup af savegames til Anno
1404. Men jeg var ikke klar over, at der også var en profil som skulle tages
backup af.

Jeg har forsøgt at oprette profil med samme navn og kopieret savegames
tilbage i mappen, men det kan ikke lade sig gøre at loade, da jeg har fundet
ud af via google at hver profil er unik. Rimelig træls at skal starte
forfra, når jeg var nået til Campaign chapter 8. Men ellers et godt spil at
starte forfra på, men det tager jo også lang tid.

Derfor, er der en som har en profil og savegame fra slut chapter 7, eller
start chapter 8, som jeg må få ?

Bare send det til min mail.

På forhånd tak.

Fra : rlauritsen

Dato : 31-08-09 14:28

Nu er jeg nået dertil igen, så nu er det ligemeget.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 01-09-09 20:36

rlauritsen <rlauritsen@gmail.com> declared in:
4a9bcfec$0$280$14726298@news.sunsite.dk :
> Nu er jeg nået dertil igen, så nu er det ligemeget.

Beklager at vi ikke kunne hjælpe. :)

Jeg er ikke selv nået helt så langt.

--

Permanently behind me: SWG & Age Of Conan.
Currently playing: WoW, LOTRO, WAR & Darkfall