World of Warcraft: Cataclysm!
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 21-08-09 20:23

Den næste expansion til WoW er netop blevet præsenteret på Blizzcon:

-Worgen, alliance race
-Goblin, horde race
-Level 85 cap
-Flyvende mounts i Azeroth
-Nye race/klasse kombinationer
-Ny Profession: Archaeology
-Heroic Deadmines og Shadowfang Keep

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 21-08-09 20:30

On Fri, 21 Aug 2009 21:23:03 +0200, Thomas Jespersen
<jespersen.thomas@gmail.com> wrote:

>Den næste expansion til WoW er netop blevet præsenteret på Blizzcon:

Trailer:

http://www.worldofwarcraft.com/cataclysm/media/?autoplay=true#video

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 22-08-09 12:10

Thomas Jespersen <jespersen.thomas@gmail.com> declared in:
pdtt85p8steba6lu5cuarvf8uojkm2eu7s@4ax.com :

> Trailer:
>
> http://www.worldofwarcraft.com/cataclysm/media/?autoplay=true#video

lækkert, lækkert, lækkert.

Men nu må jeg da vist hellere komme i gang med nogle af de gamle
Azeroth-quests m.m. som jeg endnu ikke har klaret...

--

Permanently behind me: SWG & Age Of Conan.
Currently playing: WoW, LOTRO, WAR & Darkfall